hean Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Eg sa ikke at det bare var du som kverulerte. Det trengs to for å kverulere. Men eg må vel få kunne påpeke det uansett? Det morsomme her er jo at vi faktisk er enige. Hehe, vi får vel avvente her å se om trådstarter finner ut noe selv Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Om det ikke er nevnt tidligre: Skyve kalkulator Lenke til kommentar
melladiskusjon Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 hallo der.....:-) ser det har vært heftige diskusjoner her det som er saken nå...Klokken er kjøpt på oslo city på en norsk butikk kjede kalt gullhjørnet en landsdekkende kjede for de som ikke vet det så den er nok ikke fake.... det som jeg allikevel synes er merkverdig er at det ikke fulgte med noen håndbok, nå har det seg slik at den kanskje ikke fulgte med fordi vedkommende som kjøpte boken ikke ba om å få noen håndbok med. vi har en Gullhjørnet butikk her hvor jeg bor, så jeg kan jo gå inn å spørre om dette virkelig er et ordentlig merke på en klokke, men jeg tror som sagt at det er det skal sjekke ut svaret angående skyve kalkulator, men jeg hørte snakk om no tekniske ord å faguttrykk her tidligere i tråden ? kanskje du kan gå litt nærmere inn på disse ? kthx Lenke til kommentar
melladiskusjon Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 ser litt på wikipedia her og ser til min store overraskelse en slående likhet mellom den klokka de har avbildet der og min.... http://en.wikipedia.org/wiki/File:Breitling-Navitimer.jpg legg merke til de 3 røde trekantene....samt den logaritmiske skalaen. her er vi inne på noe stort. nå gjenstår det bare bruskmåte,virkemåte osv. :-) noen som kanskje kan glimte til med ett svar på ovenstående ? ... Lenke til kommentar
akle Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg tror det har enn eller annen form for funksjon, men har ikke peiling på hvilken! :-P Vil anbefale deg å spørre i klokketråden på forumet. Der er det noen som har en del kunnskaper. -Forum --Fritid ---Mote og velvære ----Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!, Generell diskusjon om klokker i alle prisklasser. Lenke til kommentar
melladiskusjon Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Fant svaret etter litt inngående research...:-) til dere som var nysgjerrige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå