stimas Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har nettopp fått en ZyXEL P-2602HWT-F3 fra Telenor og lurte på følgende: 1) Er det mulig å begrense nett-tilgang på denne? Jeg ønsker at de som er hjemme har tilgang f.eks. fra kl. 08:00 til 23:00. Er det mulig å sette opp dette vha MAC-adr eller lignende? 2) Er det mulig å sette opp denne til å gi varsel ved problemer? F.eks. til en Gmail-adr.? 3) Finnes det noe "user manual" for denne noe sted? Jeg har søkt, men finner ikke akkurat for denne. På forhånd TAKK! Lenke til kommentar
Maika Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 3) Finnes det noe "user manual" for denne noe sted? Jeg har søkt, men finner ikke akkurat for denne. På forhånd TAKK! http://moya.zyxel.no/multimodem/ Her finner du både manual og firmware. Når du logger deg inn, 10.0.0.138 med brukenavn admin og ingen passord, kan du begrense tilgang med Mac-filtring Lenke til kommentar
stimas Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk for svar. Ser ikke ut som om at du kan styre nett-tilgang på tidspunkter..., bare om man har tilgang eller ikke. Flott at du fant manual for denne typen. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå