Gloms Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Skal ha meg ny trådløs router. Har for øyeblikket en D-Link DIR-615 og er veldig fornøyd med den. Men skal flytte og kan ikke ta med meg den dit. Eneste krava jeg stiller til routern er at: - Den er lett å sette opp - At den bare er å sette opp og så holder den seg stabil lenge, sånn at jeg slipper at den driver å "detter ut" osv. - At den ikke koster så alt for mye - At den har noen uttak til kabel på seg i tillegg til det trådløse Er det noen der ute som har noen forslag eller anbefalinger til en router jeg kan kjøpe da? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 DIR-615 er en av de billigste du finner, så hvorfor ikke kjøpe den? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg kan jo selvfølgelig kjøpe den, men det er et par år siden jeg kjøpte den og tenkte at kanskje det har kommet noe nytt og bedre som er å anbefale. Er det det? eller burde jeg bare gå for en ny DIR-615? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Anbefaler heller DIR-635 som er langt bedre (mere stabil) enn DIR-615. Skal du ha mye for pengene så vil jeg anbefale denne: Netgear WNR3500L men den kommer ikke før primo november. Endret 10. oktober 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå