Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Har en modifisert xbox 360 og har lyst til og spille live, men om jeg spiller spill som er brent så blir jeg vel bannet? Men hva om jeg kjøper spillene og spiller live blir jeg da bannet? Og hva koster live i måneden? Er det en måte jeg kan teste xbox-headsettet mitt uten og logge inn på Live osv? Har også lyst på noen spill anbefalinger Har fra før: Gta IV Spider-Man Web of Shadows Call of Duty 5 Saints Row 2 Smackdown vs Raw 2009 Endret 10. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 live koster fra 230kr i året hvis man kjøper det på rette plassen. ebay.com , maximuscards.com, xboxlive76.co.uk f.eks Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Det var ikke gal pris. Om jeg kjøper et slikt abonnement, hvordan får jeg det liksom inn på xboxen? Får jeg en kode eller noe? Endret 10. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har en modifisert xbox 360 og har lyst til og spille live, men om jeg spiller spill som er brent så blir jeg vel bannet? Men hva om jeg kjøper spillene og spiller live blir jeg da bannet?Og hva koster live i måneden? Er det en måte jeg kan teste xbox-headsettet mitt uten og logge inn på Live osv? Har også lyst på noen spill anbefalinger Har fra før: Gta IV Spider-Man Web of Shadows Call of Duty 5 Saints Row 2 Smackdown vs Raw 2009 Vit dette: Før eller siden blir du nesten garantert banned fra xbox live, det kan skje helt tilfeldig. Microsoft bruker jo komme minst 1 gang i året med en ny oppdatering som gjør at de som har modifisert xboxen sliter og må flashe på nytt (oppdatere.) Hvis du ikke har råd til å kjøpe deg en ny xbox når den blir banned, så er det ikke verdt det. Ville ikke anbefalt det, du kan jo få kjøpt høstens og 2010's beste spill på gamespot for rundt en hundrelapp nå om man er smart. Jeg anbefaler: Call of duty 4 Colin McRae: DiRT 2 Battlefield: Bad Company Battlefield: 1943 Left4Dead The Orange Box Halo 3: ODST Batman: Arkham Asylum Gears of war 1 og 2 (hvorfor har du ikke disse? :S) Bioshock Mass effect Mirrors edge Fable II (!!) Denne listen kan fortsette nedover, men trur jeg nevnte noen av de beste. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) du kan allerede idag joine xbox live. du får da 1 mnd gratis. (hvis du gjør det på selve xboxen). deretter kan du taste inn koder for medlemskap og microsoft points. Det er gratis med silver medlemskap, eneste forskjellen er at du ikke får spille mot/med andre og tilgangen til demoene kommer noe senere. Endret 10. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) *** Så du mener at jeg kan bli bannet uansett om jeg kjører et orginalt spill? Flott med mange spill anbefalinger EDIT: Har jo lest at man kan skru chippen av om man vil spille live, men aner ikke hvordan. Endret 10. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Har spilt brente spill i lange tider, og har alltid spilt online. Null problemer så langt. E: Har aldri giddet å levere den inn (Kjøpte hos "forhandler") når jeg har installert oppdateringer heller. Endret 10. oktober 2009 av Benny Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Kan jo altids prøve. Selv om jeg blir bannet så kan jeg vel spille vanlige uten live? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kan fortsette å spille offline, ja. Det er ikke slik at de låser Xboxen din. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hehe Kan tror jeg skal teste live nå EDIT: Oppdateringene skal vel instaleres? Endret 10. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hehe Kan tror jeg skal teste live nå EDIT: Oppdateringene skal vel instaleres? Jepp. Det som er faren er at plutselig en dag så har microsoft funnet ut en måte de kan finne alle som har endret firmware på xboxen sin f.eks. Eller andre måter. Man vet aldri, det har skjedd før og det kan skje igjen. Det er risikofylt å modde boxen sin, EOD. Men det kan gå 10 år uten at du blir bannet, alt er usikkert. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Så det kan ta opptil 10 år selv om jeg har brent ut spillene? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jepp, men merk: kan. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Må vel nesten ta den sjansen om jeg skal spille online. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har hatt en modda 360 i snart 1 år, har alltid vært koblet opp mot Live. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Oppdater til nyeste iXtreme først. Jeg har spillt på Live med min xbox i snart 2 år, men jeg har alltid passa på å ha nyeste firmware-oppdatering. iXtreme 1.51 og 1.6 er også veldig vanskelig å oppdage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jepp, men søker man rundt på forumer er det folk som har blitt bannet selvom de kun har spilt et 2 år gammelt spill som ble verifisert gjennom programmene og alt. Noen sier til og med at de har blitt bannet uten at de har spilt et eneste spill, bare fordi firmwaren er forandret. Men hvem vet. Uansett: Jeg oppfordrer til at du kjøper de spillene du liker, det gir en deilig følelse ;> Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Oppdater til nyeste iXtreme først. Jeg har spillt på Live med min xbox i snart 2 år, men jeg har alltid passa på å ha nyeste firmware-oppdatering. iXtreme 1.51 og 1.6 er også veldig vanskelig å oppdage. Må jeg laste ned denne på pc og så overføre på xbox via nettet evt. minnepenn? Er også usikker på hvilken cd-rom jeg har i xboxen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Oppdater til nyeste iXtreme først. Jeg har spillt på Live med min xbox i snart 2 år, men jeg har alltid passa på å ha nyeste firmware-oppdatering. iXtreme 1.51 og 1.6 er også veldig vanskelig å oppdage. Må jeg laste ned denne på pc og så overføre på xbox via nettet evt. minnepenn? Er også usikker på hvilken cd-rom jeg har i xboxen. Nei, du må flashe på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå