buggha Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 hei, jeg har snoket litt rundt på nettet etter et nytt headsett til rundt 500kr som skal brukes til musikk film og spill men hovedsaklig musikk. tror jeg vil ha lukkede men er litt usikker uten mic da jeg ikke har behov for det + at jeg ikke liker det liker bass og et klart lydbilde må være behagelig sånn at jeg kan sitte 2-3 timer uten å bli lei eller få vondt av det. må tåle endel siden jeg har en tendens til å ødlegge ting i hytt og pine usb? skal brukes på pc og kanskje til mp3 spiller. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 er mange bra headset der ute.. disse headsettene kan jeg garatere vill gi deg god nokk lyd: AKG 518 DJ - kan være litt ubehageli i lengre tid. SEM 390 - ikke verdens beste bass, men er rimeli. knuser portal pro i omternt alle områder. er opp til deg. men viss du skal bruke det til og lytte på musikk, så er portal pro egentli mer en godt nokk. litt anderledes med gaming Lenke til kommentar
buggha Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) det må være lukket rundt øret, og tåle endel så porta pro er nok ikke noe for meg. feks Sennheiser EH-250 eller Beyerdynamic DT 235 noen som kan si noe om de? Endret 10. oktober 2009 av buggha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå