tusul Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 3dfxcool har fått et rått kabinett!!! http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet565.htm Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det var kult det, men er dritt lei av alle Chiefteca som kommer, kan de ikke lage noe nytt snart a? Har Chieftec selv da... SKal du ha modda, så ikke kjøp please Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Rått, men meget pen pris også lian li står nok høyere på listen da.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Rått, men meget pen pris også lian li står nok høyere på listen da.. Lian Li er nederst på min liste. Mer firkanta og overprisa kabinett finnes ikke. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Rått, men meget pen pris også lian li står nok høyere på listen da.. Lian Li er nederst på min liste. Mer firkanta og overprisa kabinett finnes ikke. Lian Li er i aluminium , du får med alle vifter du trenger og det er stilrent! Til saammenligning! Når chieftec kommer i aluminium så koster det 1250 kr , og det er uten vifter! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er jo bare et modda chieftec!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 La meg benytte anledningen til å gjøre oppmerksom på en vanlig misforståelse: Chieftec er kun et merke. De har ikke egne fabrikker, men får sine varer produsert annet sted. Antec benytter samme fabrikant som Chieftec, men har sine egne spesifikasjoner. Jeg regner sterkt med at dette også gjelder for Revoltec. Tar jeg ikke mye feil, er det samme historien med Thermaltakes Xaser-serie. Produsenten det er snakk om heter Chenming Molding Company. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ahah det kabinettet var bare über gay da... Jeg mener, har man ennå ikke gått lei av ferdigproduserte chieftec-kopier? og lian-li er best! skal kjøpe meg et sånt når jeg får kapital... Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 :o ahah det kabinettet var bare über gay da... Jeg mener, har man ennå ikke gått lei av ferdigproduserte chieftec-kopier? og lian-li er best! skal kjøpe meg et sånt når jeg får kapital... Enig der ja! Bare det at det eneste som skulle fått meg til å bruke et Chiftec (eller lignende) var hvis jeg hadde fått betalt for å bruke det! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 ahah det kabinettet var bare über gay da... Jeg mener, har man ennå ikke gått lei av ferdigproduserte chieftec-kopier? og lian-li er best! skal kjøpe meg et sånt når jeg får kapital... enig lian li eier! (jeg har jo en pc75 selv, så jeg kan ikke akkurat være uenig ) Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 chieftec er kanskje brukt opp.. Men det er ennå et bra kabinett. Bra kjølemuligheter og masse fine løsninger. Selv om et kabinett er gammelt kan det ennå være bra chieftec er bra og billig Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil var det xaser som begynte å produsere "chieftec". Det er Xaser som har fabrikken og alle andre benytter den. Rett på meg hvis jeg er helt på bærtur...... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig... selve "chieftec" designet er dritkjedelig... har et og er møkklei av det... alle andre som har chieftec får bare stygge blikk fra meg... hva med å produsere noen virkelige nyvunne formasjoner og sånt på kabinetter, og la folk gjøre moddinga sjøl!! Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 chieftec kabbis sug, einaste grunn å kjøpe d e at d e billi 865kr, de sykt stort å d har endel fine løsninge.. mitt kommer ikke t å se mye ut som chieftec når eg e ferdi me d. LIAN LI!!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 3dfxcool har fått et rått kabinett!!! Så den kassa på TG, ikke det mest imponerende jeg har sett. Finnes mange mye mer spennende alternativer imho og lian-li er best! Lian Li ødelegger jo kassene sine med den forferdelig stygge sorte lista de har på toppen av frontdekselet. Neh, Coolermaster er tøffere enn LianLi Lenke til kommentar
zyp Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Lian li er de fineste kabinettene Overflata på kabinettet er jo helt kongelig Gjør jo ikke noe om de er firkantet og sånn, er ikke vitsen med casemodding at man skal mekke utseende på kabinettet selv? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Den lista er ikke mye fin nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå