Gå til innhold

trenger hjelp mot ekstremt treg mobil (sony ericsson)

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Jeg husker på min gamle nokia 3210 (eller var det min 3510i, eller sony ericsson k6xx :S ) kunne en trykke en bestemt kode som gjorde at en slettet "minnet" /cookies(?). Noe som igjen gjorde at mobilen ble raskere

Jeg har nå kanskje den verste mobilen jeg noen gang har vært borti , og muligens den verste mobilen som noen gang har blitt laget (sony ericsson w302)

Etter jeg bruker den en stund blir det helt forferdeligt og skrive med den. Dette er fordi bokstavene kommer 35sekunder! etter du har trykka på de.

Lyspunktet blir derfor når mobilen plutselig bestemmer seg for å gå utav meldingen du holder på å skrive, komme til hovedbilde, lar dekning forsvinne.

Selvsagt mister en den meldingen en satt i en halvtime og skrev, men det blir iallefall plutseligt mye raskere å skrive etc .

Jeg regner med den sletter automatisk noen midlertidige file som ødelegger for hastigheten.

Det jeg lurer på. Er det mulig å gjøre dette manualt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme mobil selv, hadde også problemer med treghet etter en stund. Men det viste seg av en eller annen grunn så var det fordi jeg hadde puttet i ett 2 Gb M2 kort, når jeg byttet tilbake til 512 Mb M2 kortet som fulgte med telefon ble den mye kjappere igjen. Ja, jeg vet det høres rart, men det var iallefall det som var problemet med min ;)

Lenke til kommentar
Har samme mobil selv, hadde også problemer med treghet etter en stund. Men det viste seg av en eller annen grunn så var det fordi jeg hadde puttet i ett 2 Gb M2 kort, når jeg byttet tilbake til 512 Mb M2 kortet som fulgte med telefon ble den mye kjappere igjen. Ja, jeg vet det høres rart, men det var iallefall det som var problemet med min ;)

høres ut som dårlig programmert software ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...