Gå til innhold

ser etter ny mobil med qwerty fungsjon.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, S740 er en flott telefon, men jeg må nevne at den har Windows Mobile (Bare så du vet det). Men jeg synes grensesnittet er bra til å være WM. Som på de fleste andre HTC-telefoner er også fulltastaturet bra å skrive på.

Jeg har ikke sett så veldig mye på den men kan referere til en test fra Amobil. Du MÅ merke deg at testen er nesten et år gammel, men du kan likevel se på mangler som 3,5 mm minijack osv.

Jeg har handlet hos Amentio før og det har andre jeg kjenner og. Har ikke hatt noe problem med det. Det bør dog merkes at de ikke har et eget lager med varer, men leverer fra flere forskjellige underlevrandører.

Endret av program
Lenke til kommentar

De bruker et demonstrasjonsbilde. Det er vanlig. Men jeg vet ikke om noen telefoner med ÆØÅ. Det tror jeg blir vanskelig å finne. Uansett så bruker det ikke ta lang tid å bla dem frem, og det er jo ikke de vanligste bokstavene.

Endret av program
Lenke til kommentar

For eksempel Nokia E71 har norske taster på tastaturet, eneste er at 'å' som ligger over tasten 'p', men det er ikke noe problem å trykke funksjonsknappen eller bare ha på ordforslag. :)

Og jeg er villig til å vedde på at norske E72-er også vil komme med norsk tastatur, hvorfor skulle den ikke det?

Lenke til kommentar

Han mener nok fysiske knapper, altså ekstra knapper med æ, ø og å. Det finnes jo egentlig ingen annen mulighet enn å legge de på allerede brukte knapper, så det er jo en nobrainer og burde ikke kunne misforstås :p Det er jo helt vanlig. Egne knapper som kun har æ, ø og å derimot, det har jeg aldri sett

Lenke til kommentar
Han mener nok fysiske knapper, altså ekstra knapper med æ, ø og å. Det finnes jo egentlig ingen annen mulighet enn å legge de på allerede brukte knapper, så det er jo en nobrainer og burde ikke kunne misforstås :p Det er jo helt vanlig. Egne knapper som kun har æ, ø og å derimot, det har jeg aldri sett

Som tidligere nevnt i tråden bør du ta en titt på Nokia E71. Der har "æ" og "ø" egne taster, altså taster med kun de bokstavene. Ingen kombinasjonstaster mao. "Å" ligger på samme tast som "p", men med ordforslag aktivert trengs det sjelden å trykke inn "Fn" for å få "å".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...