Lituch Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Heisann! Jeg sitter med en acer laptop som bruker så utrolig lang tid på oppstart. Hovedsaklig er det den "windows logo loadingen" som tar tid. Kan ta mellom 5 og 10 minutter. Jeg har prøvd å googla litt rundt uten å finne noe som er til nytte. Så er det noen her som kan hjelpe meg eller har noen tips som kan korte ned denne tiden? Er fryktlig irreternde. mvh. Liuch Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Virus? Unødvendige oppstarts programmer. Kan fjernes med bl.a. CTRL Startup eller Windows Defender (sikkert mange andre å) Anti-Virus der bruker jeg ihvertfall Avira og Lavasoft Ad-Aware. Endret 9. oktober 2009 av eRixn Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Virus? Unødvendige oppstarts programmer. Kan fjernes med bl.a. CTRL Startup eller Windows Defender (sikkert mange andre å) Anti-Virus der bruker jeg ihvertfall Avira og Lavasoft Ad-Aware. Kan hende det er noe virus, skal ta å prøve de programmene du nevner. Har slått av endel programmer i msconfig så tror kansje ikke det er så mye mer tid å innspare der. Men skal teste de programmene du nevnte. Takk! Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Fant endel virus/spyware med de programmet du nevnte og etter at de var fjernet og fikset går faktisk oppstarten mye fortere Takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå