crosskarl Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har en størrelse på 1400x900 og når jeg starter et spill har jeg mindre oppløsning og noen ganger når jeg går ut av spill så er oppløsningen lik som på spillet, og noen ganger når jeg setter pc'n i hvilemodus også starter den igjen så blir oppløsningen slik det siste spillet jeg spilte var. er det mulig å slå av det på noen måte, eller hva er feil? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvis det var bare et spill som gjorde dette kunne det bare vært en feil i selve spillet, men om det kjer med flere, samt hvilemodus, så ville jeg i første omgang annbefalt å prøve å bytte skjermkortdriverene til en annen versjon (fortrinnsvis de nyeste om du ikke allerede bruker dem). Se om det løser problemene. -Stigma Lenke til kommentar
crosskarl Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvis det var bare et spill som gjorde dette kunne det bare vært en feil i selve spillet, men om det kjer med flere, samt hvilemodus, så ville jeg i første omgang annbefalt å prøve å bytte skjermkortdriverene til en annen versjon (fortrinnsvis de nyeste om du ikke allerede bruker dem). Se om det løser problemene. -Stigma Jeg har den nyeste driveren og det skjer med flere spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå