Gå til innhold

Windows service pack hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kontrollpanel -> Programs and Features( Programbehandling tror jeg det heter på norsk. Samme som "Legg til/fjern" på xp) -> View installed updates (noe ala vis oppdateringer på norsk). Når listen er oppdatert, kan du velge Service Pack 2 som du muligens finner på listen.

Ikke heeelt sikker på om det var så enkelt, da jeg sitter med Win7 atm.

Lenke til kommentar
Kontrollpanel -> Programs and Features( Programbehandling tror jeg det heter på norsk. Samme som "Legg til/fjern" på xp) -> View installed updates (noe ala vis oppdateringer på norsk). Når listen er oppdatert, kan du velge Service Pack 2 som du muligens finner på listen.

Ikke heeelt sikker på om det var så enkelt, da jeg sitter med Win7 atm.

Jeg har sjekka, men det står bare microsoft windows service pack. men datoen med når jeg oppdaterte den stemmer da, men er usikker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da prøver du å avinstallere den. Det verste som kan skje, er at du ikke får avinstallert den, eller at den må installeres på nytt igjen.

Lenke til kommentar
:hmm: prøv å google med den feilmelding du får med bluescreen.

eller legg den her på forumet, kanskje noen har hatt det samme problemet.

jeg tviler på at hele SP2 er årsaken, en feil driver/hardware oppdatering kanskje ?

lykke til

Det var noe feil med driverene jeg hadde lasta ned. og det var microsoft service pack man skulle slette ;) takk for hjelpen folkens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...