Gjest Guest_Flau_* Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei! Jeg er ei jente i 20 årene som har ett barn, og en utrolig stygg mage. Jeg har fullt av strekkmerker hvor huden rynker seg som på gamle folk, litt hengemage og fett som jeg ikke får bort siden det stort sett er i denne lommen. Navlen synes heller ikke, da huden synker ned over den og gjemmer den. Jeg vet det ikke spiller noen rolle i forhold og om man virkelig er glad i noen, men hva da med meg som ønsker meg ONS og fuckbuddies? Jeg har jo hatt sex flere ganger etter magen ble slik, men kjenner jeg fryser til om det er lys eller mannen kommer borti magen min. Jeg kan sitte en hel dag etterpå og tenke om magen min ble lagt merke til.. Har sett noen tråder her inne om drømmedamer etc. Og jeg ser at kroppen spiller en stor rolle ved uforpliktende sex. Noe som sårer veldig, for når 90% av de her inne mener det regner jeg med det er en høy prosent irl også. Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å få dekket operasjon, men gikk ikke gjennom fordi jeg var for ung. (!) Har levd med dette i noen år nå, og synes bare selvtilliten blir verre og verre. Med klær har jeg null problem. Så spørsmålet er.. Lurer jeg guttene ved at det ser ut som jeg har ok/fin kropp og så er den egentlig ikke det? Jeg ser ikke så aller verst ut med klær på.. (BTW Ikke kom med tullet om at det betyr lite, jeg vet at det betyr en del.) Er vel ikke noen andre spørsmål jeg kan komme med heller, hjelper å lufte tankene litt bare. Men altså, hva føler dere gutter om dere er med noen hjem som viser seg å ha en stygg kropp når klærne er tatt av? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvordan føler mannen til din unge det (regner med at du er sammen med han fortsatt)? Har han reagert på magen? Har du sett på muligheter for å trene opp magen da? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Selvfølgelig er jeg ikke sammen med han lenger når jeg leter etter ONS og pulevenner... Men eksen reagerte ikke nei, men det er ikke det samme, der var det følelser inne i bildet. Er man glad i noen bryr man seg sjelden om sånt. Går ikke ann å trene opp sånn hud som er ødelagt, dessverre. Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bare et opphengt naut ville hengt seg opp i det, særlig viss du har et fint ansikt Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Spiller det noen rolle? Ja, det spiller en rolle, ja det er kjedelig hvis jenta plutselig faller noen karakterer når hun har kledd av seg. Men hei, sånn er livet. Folk er vel ganske klar over at en jente kan endre seg både positivt eller negativt når klærne faller av. Lurer du gutten ved å kle deg pent? Nei! Så hva kan du gjøre? Gi faen. Ha sex med folk uansett. Tenk heller på selve akten enn utseendet. En aktiv og flink jente gjør helst sikkert opp for de merkene du har. Ved å oppføre seg sjenert, prøve å skjule magen og andre unaturlige ting vil du trolig gjøre hele sexen mer pinlig. Tilogmed for gutten. Bare snu situasjonen og si f.eks. at gutten hadde liten tiss. Ville du at han skulle ha prøvd å skjule den, vært nærvøs, flau osv, eller gitt faen og gitt deg en ordentlig omgang uansett? Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kan egentlig slenge meg på Touchdown her. Er jente selv, så jeg kan jo si min mening om det hele. Er 18 om drøyt 1 mnd og på den tiden da jeg kom i puberteten vokste kroppen min veldig mye. Jeg fikk total noya når jeg fikk strekkmerker på hoftene og lårene. Puppene begynte å vokse drastisk de og [har neste dobbel D nå] og fikk noen små strekkmerker der og. Magen var stor, men i mitt tilfelle var det kun fett. Jeg skammet meg over kroppen min så mye at jeg ikke dusjet med de andre jentene og heller aldri svømte i svømmehallen. Men etter hvert gajeg bare faen. Jeg begynte å trene, jeg jogget som bare det og tok opp til 300 ditups og 100 pushup dagen. JA, det har hjulpet og JA, jeg har fortsatt litt å gå på. Men av å tenke på hva andre kommer til å si er bare tull. Ved å spøke rundt med "Å herregud, se jeg har så stor mage og så masse fett" er bra. Da blir du klar over det og det samme blir de rundt deg. Etter hvert legger de ikke merke til det. Men hvis du heller prøver å sjule det, da er det MYE letter å se det. Jeg tror neppe noen kommer til å reagere noe ektremt. Men så klart det vil bli noen ubehagelige episoder, men det er kun fordi verden i dag bryr seg om perfekte kropper uten et gram fett. Og det med strekkmerkene, de blir lysere med årene, så det ordner seg selv. Kremer for strekkmerkene hjelper veldig lite og jeg kan si det av erfaring. Endret 10. oktober 2009 av Joanna- Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 For min del hadde jeg kanskje lagt litt merke til det i starten, men har virkelig ikke hatt noe å si for resten av kvelden/natten. Hadde ikke fått negative tanker om det liksom. Lenke til kommentar
Gjest Guest_mann_* Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei. Har ingenting å si. Alle har noen skavanker, enten det er det ene eller andre. Vis at du ikke bryr deg så kommer folk heller ikke til å bry seg. personlighet betyr også noe når det gjelder jenter. Ikke bare kropp. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jenta mi har fødd unge, hun ble gravid som 13. åring (16 år idag), og hun har endel strekkmerker som følge av det. Jeg er veldig, veldig, veldig, veldig fornøyd med kroppen hennes, og jeg mener at hun definitivt dømmer seg selv altfor hardt og det gjelder helt sikkert deg og. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk for fine kommentarer. Det går helt fint når man begynner rett på sexen, altså bare hopper på med en gang, noe som jo ofte skjer om man er tydelig på hva man er ute etter og kommer hjem fra fest eller noe sånt. Problemet blir når gutta skal starte med det idiotiske forspillet og kose på blant annet magen... Da sliter jeg, for jeg føler meg forferdelig. Om man ikke har den kosingen først er jeg ikke flau før dagen etter når jeg tenker over hva som har blitt sett og kjent. Men da er jo natten over. Har bare følt jeg har lurt noen litt.. Uten vilje, men blir jo sånn. Kan se ut som jeg har en ok (ehm, faktisk ganske fin) kropp med klær, og så føler jeg meg så forferdelig uten. Vet magen er fæl, ser ut som en 40 år gammel fembarnsmor... Joanna: Det er forskjell på fettmage og lomme-mage som kommer av graviditet og barnefødsel. Har masse strekkmerker etter puberteten selv, som jeg ikke bryr meg noe om. Det er hvordan hudfolden ble rundt magen etter fødsel som er problemet. Strekkmerkene på magen forverrer hvordan huden ser ut. Og ikke minst det å ikke ha noen synlig navle, bare en sprekk. Likte meg selv bedre med noen ekstra kg, da så magen mer normal ut, men når jeg kom ned på idealvekt igjen etter fødsel henger det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå