JuC1y Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei, jeg vil gjerne brenne en film jeg har på pcen til en dvd. Jeg har prøvd, men cden kommer alltid tom :S Filen jeg prøver å brenne er en .VOB fil og jeg bruker programmet Nero 9 noe sånt Vet noen hva som er galt? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Du må naturlegvis brenne denne på ein DVD, og ikkje CD. No vett eg ikkje om det berre var ein skrivefeil, men det er iallefall viktig å skille desse. Ei VOB fil er i rett format óg, så det er ikkje noko problem eigentleg. Prøv å nytte Nero Vision. Der kan du lage DVD'filmar enkelt. Det skal vere med i Nero pakken. Redigert: Tråden din vart flytta til ein meir passande kategori. Endret 9. oktober 2009 av steffenz Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg bruker en dvd cd, og jeg bruker den nyeste versjonen av dvd... jeg vet ikke hva som er galt, hver ganger jeg brenner så kommer det ingen film bare en blank cd... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du brukte Nero Vision då altså? Ikkje berre vanleg Nero? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 ja nero vision eller denne her jeg brukte... http://www.nero.com/eng/downloads-nero9-free.php Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Convert x to dvd. Converterer det meste fra den type fil du måtte ønske å bruke og til dvd film.... Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 jeg har konvert filmene, men jeg får ikke brent dem... etter at jeg har brent dem så når jeg skal spille dem så kommer det ingenting... Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så jeg kan også brenne ut DVD'en jeg fikk av en kompis via et overføringsprogram til vanlig DVD? Jeg har bare mappen VIDEO_TS. Bruker Convert X to DVD som brenneprogram for filmer Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 jeg da jeg konverterte filmene så fikk jeg dem i en slik mappe, men når convert x to dvd brant disse filmene så kom det bare en film ikke alle sammen... :S så jeg tok dem ut fra mappen og prøvde å brenne dem, men det går ikke de cden funker på pcen men på dvd spillern så kommer det ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå