silverlit Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 er det mulig å lage en steam server å spille online med et ikke steam spill? kansje et dumt spørsmål men det hadde vert sykt tøft. Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) noen som har tenkt å svare?? Endret 10. oktober 2009 av silverlit Lenke til kommentar
CRODE Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har stilt et veldig rart spørsmål, i og med at steam ikke er et spill. Men hvis jeg forstår det rett, så spør du om du kan lage en server på Steam spill som man laster ned, og ja. det er fullt mulig Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva spill snakker du om? Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 -.- steam er ikke et spill nei, men brukes av spill. vis du har et spill som ikke er steam sånn som css og hl2, kan man spille via steam da?? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Det er fortsatt et uklart spørsmål, men det du spør er om du i praksis kan spille et hvilket som helst spill online, ved hjelp av Steam? I så fall, er svaret nei. Kun spill som tilbys via Steam kan spilles over nett via Steam-plattformen. Virker ikke som om du skjønner så mye av det tekniske som ligger til grunns her, men spill blir i alle fall ikke automatisk online-kompatible ved hjelp av Steam. Endret 15. oktober 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er litt uklar på hva du vil fram til, men slik jeg forstod det. Så lurte du på om spill som man ikke kjøper fra Steam, kan ligges til å kjøres gjennom Steam? Isåfall så er det mulig vist jeg husker rett. Men er ikke mye vits i utennom hvis du vil kunne feks snakke med folk på Steam vennelisten mens du spiller. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 For å rette litt opp i det du sier Zeüs, du kan kun bruke Steam Overlay med spill som er å finne på Steam - er spillet ikke å finne på Steam fungerer heller ikke Steam Overlay med det. Den eneste "bonusen" som står igjen da er at steam detekterer at du kjører et spill og statusen din blir oppdatert deretter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var litt usikker på det området. Danke Schön =) Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) For å rette litt opp i det du sier Zeüs, du kan kun bruke Steam Overlay med spill som er å finne på Steam - er spillet ikke å finne på Steam fungerer heller ikke Steam Overlay med det. Den eneste "bonusen" som står igjen da er at steam detekterer at du kjører et spill og statusen din blir oppdatert deretter. Bruker selv overlay i spill som bf2 (før det ble tilgjengelig gjennom steam), bf heroes, NFS: shift, HoN og wow. Men har også kommet over et par spill som ikke virker med overlay. Ser du nevner CSS og HL2, begge to MÅ spilles gjennom steam. Med mindre du har en slags piratversjon, men da er du på feilt forum. Endret 16. oktober 2009 av Joakimd Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hmm, det har hvertfall ikke jeg vært borti eller hørt noe om da jeg antar det er noe Valve må gjøre for hvert spill som blir lagt til på Steam, men men - jeg har tatt feil før Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Må ha lest feil, trodde du sa deg enig med at det var mulig, ikke at spillet måtte være et Steam 'produkt' for at det skulle funke. Siden jeg selv kan huske at jeg har prøvd det ut med ikke-steam-spill. Men uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå