Gå til innhold

Compaq overklokking

Anbefalte innlegg

Compaq type Evo D510 CMT

Xp windows home edition , GF4 mx420 , hovedkort 533hmz , P4 2,26Ghz og minne 512mb 333hmz 8)

jeg bare spurde dere om Compaq låst program som overklokking på CPU min pappa har Intel 2,26 Ghz men kan ikke overklokking :-?

noen som vet hvordan program som åpen kan overklokking?

f.eks 2,26 til 2,5 Ghz

men min venn sa Hvis du gjør betyr Pappa mister garanti fordi den er forandret hvis den noe galt Pappa ikke gjort og Eterra oppdager betyr Pappa må betale for reparasjonen selv... Hadet jeg spille FS2002

ikke min PC pappa sin det :wink: han har GF4 mx420 han sa bra skjermkort javel :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Thomas :-) :)

Angående overklokking av ferdig-pc'er så pleier ikke det å fungere så veldig bra. Det du kan håpe på er å finne ut hva slags hovedkort som sitter inni maskinen, og skaffe en BIOS-oppdatering eller et program som kan overklokke den slags hovedkort. (Slik som FuzzyLogic er for MSI)

Lenke til kommentar

I hver eneste tråd han lager skal folk kommentere det der. Må være sinnsykt irriterendes. Thomas kødder seg IKKE, ingen hadde gidde å poste så mye (og lange) meldinger om det bare var kødd. Så prøv å svar utifra deres beste evne til å forstå det som står der.

Lenke til kommentar

[Offtopic]

Foreslår at blandt annet darkfury,Znoken og Krishell leser her og her og her.

Det er 13 sider, og jeg vil ikke høre noen whining før det er lest. Hadde dere gjort litt reasearch først kunne dere kansje ungått å oppført dere som noen brølaper.

All ære til Thomas for at han er åpen om sin egen situasjon, så prøv å hjelp han, istedet for å kommentere de dårlige tingene.

[/offtopic]

Det er slik at compaq har en bios man ikke kan komme inn i. Det eneste man kommer inn i er en slags leke bios hvor man kan stille bootrekkefølgen o.l.

Jeg har en gammel Compaq 500Mhz, og har ikke funntet noen måte å overklokke den på. Det enste måtte være å finne en bios som åpner for dette, men det finnes ikke.

Ellers så ville du mistet garantien ja.

Men det er jo ikke et problem siden du ikke får overklokket uansett :roll:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg blir FORBANNA av at dere ikke kan lese det som står i siggen til Thomas:)! Så væærsnåsnill ikke klag så innmari mye

Men nå vet jo alle hvor dreten Thomas er allikevel så :D

Nei _DU_ er dreten. Graver opp gamle poster for å slenge dritt til tomas. Hold det i en post, og ikke smør dritten utover forumet. Det er feigt, barnslig og patetisk.

Lenke til kommentar
Jeg blir FORBANNA av at dere ikke kan lese det som står i siggen til Thomas:)! Så væærsnåsnill ikke klag så innmari mye

Men nå vet jo alle hvor dreten Thomas er allikevel så :D

Nei _DU_ er dreten. Graver opp gamle poster for å slenge dritt til tomas. Hold det i en post, og ikke smør dritten utover forumet. Det er feigt, barnslig og patetisk.

Man kan jo ikke vente at alle er like voksne her heller da, siden dette er på vei til å bli et mer og mer fjortissorientert forum - dessverre. (Sorry, men jeg måtte bare gjenta og si meg enig i det x antall folk har sagt før meg)

Lenke til kommentar

Man kan jo ikke vente at alle er like voksne her heller da, siden dette er på vei til å bli et mer og mer fjortissorientert forum - dessverre. (Sorry, men jeg måtte bare gjenta og si meg enig i det x antall folk har sagt før meg)

HELT enig!!

Dette er 14is forume nr. 1, og skammer meg nesten over å være en del av det.

Jeg er på 3-4 andre utenlandske forum, og de er ikke noe i nærheten av dette. Der er folk hyggelige, seriøse, saklige og hjelpsomme. Det blir heller ikke postet så mye søppel som skryteposter og annet bullshit.

På tide at Yummy tar av seg silke hanskene sine, og setter igang med å banne folk, og slette poster. Sippeunger, frekke folk, folk som bare kommer med dritt uten å ha så mye som et forslag til en løsning eller et svar, osv osv.

Lenke til kommentar

HELT enig!!

Dette er 14is forume nr. 1, og skammer meg nesten over å være en del av det.

Jeg er på 3-4 andre utenlandske forum, og de er ikke noe i nærheten av dette. Der er folk hyggelige, seriøse, saklige og hjelpsomme. Det blir heller ikke postet så mye søppel som skryteposter og annet bullshit.

På tide at Yummy tar av seg silke hanskene sine, og setter igang med å banne folk, og slette poster. Sippeunger, frekke folk, folk som bare kommer med dritt uten å ha så mye som et forslag til en løsning eller et svar, osv osv.

Jeg pleier vanligvis ikke gjøre sånne ting men følte at jeg måtte det nå for å vise at thomas bare lurte oss hele tiden. Har sitt på flere av postene hans og det har hørt merkelig ut men siden han skrev at han var døv har jeg ikke brydd meg, men siden det kom fram at han er k*k nr1 på dette forumet og har lurt såogsi alle sammen bare måtte jeg gjøre dette.

Lenke til kommentar

Er enig i at forumet blir mer å mer usakelig, og det er jo bare å beklage. Det er en grunn til at det med jevne mellomrom popper opp tråder som tar det opp.

Men jeg ser ikke hvordan et slik utspill jeg så her øker sakligheten på noen måte. Vil heller påstå at det har en motsatt effekt.

Vedrørende thomas, så har jeg lest så å si alle innleggene han har skrevet. Å kalle han en k.uk blir å gå for langt. I mine øyner er han en 14 år gammal gutt som lot munnen (tastaturet) ta overhånd over hjernen. Om han løy om sitt geforceFX kort, så bør han beklage det. Men å komme her å kalle han k*k nummer 1 på forumet er å gå alt for langt. Han har gjort en stor feil, men ikke mer en det.

Og inntil det motsatte er bevist så stoler jeg på at han er døv. Har som sagt lest tillnærmet alle postene hans, og tviler på at det er kødd.

Du nevner at du gjorde dette fordi du følte at du måtte vise oss at thomas er en k*k. Vell, det er faktisk ikke din jobb. Og hadde det vært din jobb, så hadde den vært særdeles dårlig utført. Du ser ikke moderatorere åpne en nesten 1 månders gammel tråd for å slenge dritt?

Thomas fortjener mest sansynlig kritikk for hva han har sagt i en annen tråd her. Det gjør han alikavell ikke til fritt vilt. Noen ganger blir det slik på forumet, alle blir som en ulveflokk. Slik løses absolutt ingenting.

Har sagt det før; la oss holde dritten på et sted, og ikke spre den rundt på forumet vi prøver å holde rent.

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke jeg har lest EN Thomas- tråd som ikke er endt i krangel :grumpy: Hvis man ikke kan konstruktivt prøve å hjelpe, så bør man holde kjeft. Vet at jeg skyter meg selv i foten ved denne uttalesen men blir bare så irritert av alle som klager på på Norsken til en DØV, en som faktisk aldri har hørt språket :x Nei, du kan ikke klokke en Compaq

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke jeg har lest EN Thomas- tråd som ikke er endt i krangel :grumpy: Hvis man ikke kan konstruktivt prøve å hjelpe, så bør man holde kjeft. Vet at jeg skyter meg selv i foten ved denne uttalesen men blir bare så irritert av alle som klager på på Norsken til en DØV, en som faktisk aldri har hørt språket :x Nei, du kan ikke klokke en Compaq

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...