Suppekatten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det høres ut som om hun er interessert, men ombestemmer seg ofte. Jeg var selv slik mot en jente, og det angrer jeg på. Jeg angrer på det fordi jeg behandlet henne urettferdig og gav henne falske forhåpninger, og så skuffet henne hele tiden. Det høres ut som om det er slik du føler det nå, at du er veldig usikker. Om hun er "2cool" så ignorerer du henne bare. Man fortjener det ikke, og hun vet nok godt at du liker henne om du bruker å spørre om dere kan se film osv. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
tgfaen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det høres ut som om hun er interessert, men ombestemmer seg ofte. Jeg var selv slik mot en jente, og det angrer jeg på. Jeg angrer på det fordi jeg behandlet henne urettferdig og gav henne falske forhåpninger, og så skuffet henne hele tiden. Det høres ut som om det er slik du føler det nå, at du er veldig usikker. Forklare litt nermere? Ignorer henne en uke, ikke prat med henne og hun vil komme krypende tilbake til deg hvis hun liker deg. Du skal ikke finne deg i jenter som oppfører seg på den måten (samme om gutter som gjør det samme mot jenter). Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ignorer og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Helt enig Aldri vær en tøffel. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er jo ingen her som sier at du skal snu på hæla når du ser dama, men kanskje snakke litt mindre med henne, svare litt senere en vanlig på sms og liknende. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er jo ingen her som sier at du skal snu på hæla når du ser dama, men kanskje snakke litt mindre med henne, svare litt senere en vanlig på sms og liknende. Skjønte såpass, men takk uansett Lykke til Lenke til kommentar
Gjest geest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 kompis, vi er i samme båt! har jo nesten samme problem! hadde jeg vært der, kunne vi ha trøstet hverandre!! jaja, jeg har ikke peiling på hva du bør gjøre for å være helt ærlig! Jeg har bestemt meg med å vente og se, og anbefaler det til deg og. PS. Hvilke fylke bor du i? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Tar mye kontakt med henne selv og prøver ofte å finne på ting, men er ikke så lett når ikke vet hva hun tenker når hun er i den "slappe" modusen =/ Prøv å gi henne litt albuerom. I de slappe periodene kan det hende hun er litt lei deg fordi du tar kontakt "hele tiden". Det som gjerne skjer om du er lei en person, men h*n fortsetter å kontakte deg er at du begynner å mislike h*n, og skjer det har du nok spolert muligheten. La det være henne som savner å være med deg slik at du ikke ender opp som en tøffel god venn, som hun kan gå til når hun trenger litt kos men ikke mer. Ha litt is magen med å be henne på juleballet allerede nå. Dere er 15 og 16 ting svinger fort. Endret 15. oktober 2009 av Ant1 Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) SLETTET Endret 9. oktober 2014 av Heigre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå