Gå til innhold

Det er en fin dag.....

b-real

Anbefalte innlegg

Da tanta mi tok lappen i Houston betaltue hun 24$ for teoritest og oppkjøring i 90 dager fra teori var inkludert i prisen. Altså du kunne stryke 50 ganger elns for bare 24$ :lol: Strker du en gang i norge koster det jo 3000 kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da tanta mi tok lappen i Houston betaltue hun 24$ for teoritest og oppkjøring i 90 dager fra teori var inkludert i prisen. Altså du kunne stryke 50 ganger elns for bare 24$ :lol: Strker du en gang i norge koster det jo 3000 kr

Vel, det kommer helt ann på.

Det kommer an på om du må betale for leien av bilen under selve oppkjøringa.

Selve oppkjøringen koster ikke mere en en 600kr.

Lenke til kommentar

Bilkjøring er lett.

*hint til oppkjøringen*

Trykk godt på gassen i 2'dre før sensor har fått på seg beltet, så bråbrems slik sensor slår hodet i dashbordet og besvimer. Pass på han har besvimt. Så spinner du rundinger i 45 minutter og vekker sensor. Så sier du med stor iver "TAKK FOR JEG FIKK LAPPEN" og springer ut av bilen

Lenke til kommentar
Bilkjøring er lett.

*hint til oppkjøringen*

Trykk godt på gassen i 2'dre før sensor har fått på seg beltet, så bråbrems slik sensor slår hodet i dashbordet og besvimer. Pass på han har besvimt. Så spinner du rundinger i 45 minutter og vekker sensor. Så sier du med stor iver "TAKK FOR JEG FIKK LAPPEN" og springer ut av bilen

Vel, den vil jeg se....

Han var helt Nazi han sensoren jeg hadde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...