b-real Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Og jeg fikk ei artig gladmelding i dag. Jeg har som sagt begynnt å ta lappen for bil og har gått på en..4-5 teorikurs. Så begynnte jeg å kjøre hos læreren min i går, en time som var helt ok. Så...da jeg var ferdig med dagens time og vi stopper utenfor skola, så sier han fan meg at jeg trenger ikke flere kjøretimer, jeg kan kjøre bil. FFS, det betyr at jeg sparer flerfoldige tusen kroner til sommeren! :D Da har jeg bare en time borte på glattkjøringsbanen, og en tur til Harstad, pga der er nærmeste lys-regulert sted. YES!"!"%!"%!"% "Det er en fin dag" Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det sier vel litt om hvor vanskelig det er å kjøre der oppe i nord Når man må kjøre langkjøring for å komme frem til bykjøring Lykke til :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Det sier vel litt om hvor vanskelig det er å kjøre der oppe i nord Når man må kjøre langkjøring for å komme frem til bykjøring Lykke til :wink: Vel, vi slipper jo ganske billig unna da, med tanke på at skilting og slikt er rimelig enkelt i forhold til oslo Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Haha, det er jo bykjøring som er tricky! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Haha, det er jo bykjøring som er tricky! Akrobat. Så vi har det så og si svært begrenset Så flytt til NN for å ta setfikatet enkelt Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Egentig burde det vært to typer sertifikat for motorvogn i Norge: Et som var gyldig i hele landet, og et som var gyldig i hele leandet minus Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Drammen, E-18 øst for Kristiansand og E-6 sør for Eidsvoll. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hehe ja tror jeg hadde 3 timer eller noe slikt jeg + obligatorisk. Mindre fikk jeg vist ikke ta pga de måtte gå igjennom alt.. Når jeg tok lappen i USA var oppkjøringen følgende: Møte opp på biltilsynet med hvilkensomhelst bil Rygge inn mellom 2 kjegler (lukeparkering) Kjørte rundt kvartalet (2 lyskryss) og tilbake inn på parkeringsplassen Inn og hente ut førerkort Hele greia tok ca 14 minutter. :o Man må selvsagt ha slikt teorikurs også da, dette var selve oppkjøringa. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 14 min oppkjøring? Tror jeg tar meg en tur til USA... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hmm en som eg kjenner fra chicago fikk jo tilomed tatt lappen gratis gjennom skolen. :o Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 14 min oppkjøring? Tror jeg tar meg en tur til USA... kan du bruke kortet fra USA i Norge? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Dette er ingen god dag for meg, det regner, jeg hadde engelsktentamen og det er kaldt ute. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det sier vel litt om hvor vanskelig det er å kjøre der oppe i nord Når man må kjøre langkjøring for å komme frem til bykjøring Lykke til :wink: Nå skal du være DRITA forsiktig her, SirHartge! Denna karen bor nemlig i verdens navle, og min kjære nordnorske venn bor ikke langt unna. Dog - han E ikkje-væring, så skit au! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Haha, det er jo bykjøring som er tricky! nei å nei... bil kjøring er lett og kos må bare være litt aggresiv, ikke usikker eller redd... da smeller det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fin dag igår ja. Fikk meg jobb og min søster fortalte at eg skal bli onkel igjen :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Haha, det er jo bykjøring som er tricky! nei å nei... bil kjøring er lett og kos må bare være litt aggresiv, ikke usikker eller redd... da smeller det... Altså, jeg syntest det er lett jeg nå. Men husker de 2 første kjøretimene inni den mølja, da var jeg ikke så høy i hatten. Men nå har jeg hatt lappen i 8 mnd, og kjører mye i byn. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Dra til Belgia, 12 min oppkjøring. Pris: 2000,- til 4000,- alt etter som. LIFE IS GOOD 8) .exe Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 14 min oppkjøring? Tror jeg tar meg en tur til USA... kan du bruke kortet fra USA i Norge? ja hvis du har hatt det i 6 måneder i USA. Hele greia kostet ca 2200 kr. med teori/kjøretimer/oppkjøring osv. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Festli! Selv har jeg hatt eksamen i dag og har satt meg et personlig mål; bombe alle engelsktalende jævler i løpe av det neste året! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Festli!Selv har jeg hatt eksamen i dag og har satt meg et personlig mål; bombe alle engelsktalende jævler i løpe av det neste året! Bring it on BIATCH! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Festli!Selv har jeg hatt eksamen i dag og har satt meg et personlig mål; bombe alle engelsktalende jævler i løpe av det neste året! Bring it on BIATCH! Fucking teabags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå