Gå til innhold

Det er en fin dag.....

b-real

Anbefalte innlegg

Og jeg fikk ei artig gladmelding i dag.

Jeg har som sagt begynnt å ta lappen for bil og har gått på en..4-5 teorikurs. Så begynnte jeg å kjøre hos læreren min i går, en time som var helt ok.

Så...da jeg var ferdig med dagens time og vi stopper utenfor skola, så sier han fan meg at jeg trenger ikke flere kjøretimer, jeg kan kjøre bil.

FFS, det betyr at jeg sparer flerfoldige tusen kroner til sommeren! :D:D

Da har jeg bare en time borte på glattkjøringsbanen, og en tur til Harstad, pga der er nærmeste lys-regulert sted.

YES!"!"%!"%!"%

"Det er en fin dag" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det sier vel litt om hvor vanskelig det er å kjøre der oppe i nord :lol:  Når man må kjøre langkjøring for å komme frem til bykjøring :lol:  

Lykke til :wink:

Vel, vi slipper jo ganske billig unna da, med tanke på at skilting og slikt er rimelig enkelt i forhold til oslo :yes:

Lenke til kommentar

Hehe ja tror jeg hadde 3 timer eller noe slikt jeg + obligatorisk. Mindre fikk jeg vist ikke ta pga de måtte gå igjennom alt..

Når jeg tok lappen i USA var oppkjøringen følgende:

Møte opp på biltilsynet med hvilkensomhelst bil

Rygge inn mellom 2 kjegler (lukeparkering)

Kjørte rundt kvartalet (2 lyskryss)

og tilbake inn på parkeringsplassen

Inn og hente ut førerkort

Hele greia tok ca 14 minutter. :o

Man må selvsagt ha slikt teorikurs også da, dette var selve oppkjøringa.

Lenke til kommentar
Det sier vel litt om hvor vanskelig det er å kjøre der oppe i nord :lol:  Når man må kjøre langkjøring for å komme frem til bykjøring :lol:  

Lykke til :wink:

Nå skal du være DRITA forsiktig her, SirHartge! Denna karen bor nemlig i verdens navle, og min kjære nordnorske venn bor ikke langt unna. Dog - han E ikkje-væring, så skit au! :D

Lenke til kommentar
Haha, det er jo bykjøring som er tricky!

nei å nei...

bil kjøring er lett og kos ;) må bare være litt aggresiv, ikke usikker eller redd... da smeller det...

Altså, jeg syntest det er lett jeg nå. Men husker de 2 første kjøretimene inni den mølja, da var jeg ikke så høy i hatten.

Men nå har jeg hatt lappen i 8 mnd, og kjører mye i byn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...