trondki Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) jeg vill ha en ui som er tøff og bra til pvp og pve jeg deler ut et 2mnd gamecard til den som gir meg den beste^^ Endret 9. oktober 2009 av trondki Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvilken klasse er det da snakk om her? Hvilken rolle har du i PvE sammenheget (DPS/Tank/Healer). Hva slags PvP type spiller du, Arena, BG? Ønsker du et minimalistisk UI? Samt, bør endre tittelen før Mr Moderator kommer Lenke til kommentar
zoby Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Her kan du se min, det meste du ser her er for PvE, men det du ikke kan se er addons for Arena osv, gladius, diminishing return timers o.l Bruker samma UI på de fleste chars, rogue, hunter, warrior, priest, druid, mage Kan hjelpe deg igang, og sende deg mine settings om du liker den, hjelper til om du ikke klarer å sette det opp selv. Har alt pakket med egne settings klart om du trenger. Endret 9. oktober 2009 av zoby Lenke til kommentar
trondki Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 bg hadde vært morro og så en healer ui Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) bg hadde vært morro og så en healer ui Resto shaman UI-film Anub'arak resto shaman POV Endret 9. oktober 2009 av Woe Lenke til kommentar
trondki Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 bg hadde vært morro og så en healer ui Resto shaman UI-film Anub'arak resto shaman POV Send meg msn adressa di da? Er en human paladin:D Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Anbefaler Caith UI på det høgste. Lenke til kommentar
trondki Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 noen som har en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Den beste UIen jeg har hatt er..... standard ui Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Her kan du se min, det meste du ser her er for PvE, men det du ikke kan se er addons for Arena osv, gladius, diminishing return timers o.l Bruker samma UI på de fleste chars, rogue, hunter, warrior, priest, druid, mage Kan hjelpe deg igang, og sende deg mine settings om du liker den, hjelper til om du ikke klarer å sette det opp selv. Har alt pakket med egne settings klart om du trenger. Likte veldig godt den hud'en du brukte, hadde du hatt lyst til å dele eller si hvilken du har? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Har brukt ganske mange forskjellig HUD's, men mange har jeg måtte droppe pga de ikke blir oppdatert, og noen er ganske håpløse. Den jeg bruker fader ut når du ikke er i combat, og den viser "viktige" buffs og debuffs ved frames. F.eks Sunder armory stacks for tanks o.l Den du ser på bildet er Dhud3 og den kan du finne HER Anbefales Endret 11. oktober 2009 av zoby Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tusen takk, skal testes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå