@lf Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fikk en kattunge her om dagen. Må si jeg er imponert over mengden energi i den lille tassen. Pusen sloknet til slutt på sofaen og da var det på tide å finne frem kamera og leke seg litt. Bildet er tatt med Sigma 50-150 f2.8 objektiv og en speedlight SB-24 blits. Kamera var i M modus for første gang og bildet er tatt i raw. Dette er et av de første bildene jeg redigerer i raw. Exif: 1/200, f6,3 og ISO 200. Så nå vil jeg gjerne vita hva andre syns om bildet. Hva er riktig og hva er galt? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Søt! Dette fanger en posisjon katter innehar ofte på en svært koselig og fin måte. Dybdeskarpheten fungerer finfint, og siden jeg fortsatt savner min kjære Findus er jeg svært mottakelig for kattebilder for tiden. Får jeg komme og stryke ham? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kan ikke se at du behøver å gjøre noe verdens ting med det bildet. Fungerer fint som det er for min del. Tom Lenke til kommentar
si Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg vil også ha en kattunge!!! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 For en søt liten krabat. Nydelig bilde! Litt kjipt med uskarp forgrunn, men det ødelegger ikke noe etter min mening. Vanskelig å gjøre noe med også. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Synes bilde var veldig pent, men jeg synes at forgrunnen tar litt for mye av oppmerksomheten min. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Litt pirking: Du kunne ha klonet vekk rusket under det høyre øyet til katten. Sånn som det er nå så trekker det litt for mye oppmerksomhet for meg. Bakgrunnen syns jeg passet sånn som den var, litt hektisk. Det kan symbolisere den "hektiske" hverdagen som en katt har før den legger seg ned for å ta seg en velfortjent katteblund. Overall så er det et pent og utrolig søtt bilde som ihvertfall jeg ville vært stolt over å ha tatt! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tja, vet ikke helt. Som pressefotograf har jeg en absolutt allergi mot alt som heter kloning, og jeg ser ikke at det rusket gjør noe i noe tilfelle.. Men meg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå