FinalHorror Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal på en guttetur til Oslo neste helg (tror vi). Men problemet e bare at vi vet ikkje hvilket hostel/hotell som e praktiske når vi skal ut. Har jo ikkje lyst å betale 900kr natten. Utenom det lurer på hvilken utesteder for 18åringer som e bra på fredager og så kas e bra på lørdager. : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 eneste jeg kan si er at det ikke er mye bra 18års steder i Oslo. du har ett par høl thats it.... Lenke til kommentar
FinalHorror Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Det var jo virkelig trist å høre...har vært i Oslo en gang før og havnet først på Gossip Room, var VELDIG snobbete 18åringer der som tror de eier verden. Noe som eg hater, men har hørt at det er lagt ned. Og var på trompeten på en mandag, noe som faktisk var utrolig morsomt, men det kan ha noe med det faktum at vi var sånn 20venner eller noe Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Får jeg anbefale en av topp-suite'ene på Continental;P. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Mitt råd er å spare pengene til en syden fylle tur med kompisene... MYE fetere..! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Når venner av meg er i byen for enten konserter eller annet bor de som oftest på Cochs Pensjonat. Har inntrykk av de har priser man kan leve med. Endret 10. oktober 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå