fsx Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei i det siste så driver jeg og tenke på selvmord fordi livet er noe dritt og jeg har ikke noen venner bare pc jeg ønsker at jeg kan få en venn men det får jeg ikke jeg har vært vennløs i 4 år nå jeg er 13 år jeg veit ikke hva jeg skal gjøre snart henter jeg en kniv og tar selvmord eller at jeg ønsker at jeg blir banket så pass op at jeg dør eller mye være dette er helt forferdelig og ikke ha venner . Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tror du tar det litt tungt, gi det nå litt tid. Regner med at du er ganske ung, så du har massevis i vente. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei i det siste så driver jeg og tenke på selvmord fordi livet er noe dritt og jeg har ikke noen venner bare pc jeg ønsker at jeg kan få en venn men det får jeg ikke jeg har vært vennløs i 4 år nå jeg er 13 år jeg veit ikke hva jeg skal gjøre snart henter jeg en kniv og tar selvmord eller at jeg ønsker at jeg blir banket så pass op at jeg dør eller mye være dette er helt forferdelig og ikke ha venner . Hva skal jeg gjøre? sett mange av slike tråder i det siste, helt klart at du ikke er alene med å ha det slik. du er 13 år bare, altså veldig ung, du kan gå innom helsesøstra på skolen din og forklare at du sliter, hun kan hjelpe deg videre. Du må være åpen med problemene dine, så får du best hjelp. trur det er lurt at du er åpen til foreldrene dine osgså(vis du ikke er det), slik at de også kan jelpe deg. altså: ikke gi opp, skaff deg hjelp; så blir det bedre for deg Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei.. Som brukeren over meg skriver så er det greit å ha noen å snakke med.. Hvis man synes steget blir litt for høyt til å skaffe hjelp, finnes det en rekke tilbud til unge som har det litt tungt. Her er noen telefoner du kan ringe for å få hjelp: Rødekors-telefonen for barn og unge: 800 333 21Mental helses hjelpetelefon: 810 300 30 Kirkens SOS: 815 333 00 Eller vil jeg bare si lykke til.. Tråden stenges siden du har fått den infoen du trenger for å få videre hjelp. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg