saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Mellom meg og ei vennine til en venn av meg. (Ho ble lagt til samtalen tilfeldigvis) Før dere velger å lese dette, så bør dere ta i betraktning at jeg har rar humor, jeg ser veldig mye på family guy Denne falt på trynet, ikke les Endret 9. oktober 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tror jeg rapporterer denne, tittelen skal jo beskrive hva tråden omhandler, men dette er langt fra en morsom samtale. Jeg føler meg lurt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg og føler meg lurt. Hadde ikke noe å gjøre med family guy humor. Tror du har misforstått Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 nei, ville bare nevne at jeg har dårlig humor.. Er vel kanskje bare en innside joke kanskje... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bare å gi seg, ingen syntes det var morsomt.... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg og føler meg lurt. Hadde ikke noe å gjøre med family guy humor. Tror du har misforstått Har ingenting med family guy å gjøre, les om igjen du Bare å gi seg, ingen syntes det var morsomt.... "fikset" ! Beklager, men trodde folk ikke tok slike ting på alvorlig, er også overrasket at noen gadd å lese hele greia... Forresten, samtalen var ordentlig da.... Endret 9. oktober 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Posting in closed thread! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg