nietsoj100 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Windows media player spiller ikke av bilde på divx filene mine,bare lyd.er det en kodek pakke eller oppdatering jeg kan laste ned en plass?(er vista home premium jeg har,installert for 4 dager siden så alt burde være up to date) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Prøv en annen film-avspiller, feks VLC. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Bruker VLC nå og det fungerer fint det men på forrige pcn med samme vista versjon og samme wmp så spilt wmp av alt som var av filer uten problemer. det må da finnes en codek pakke som kan hentes ned for og få wmp til og spille av feks divx filer?hvis ikke er jo wmp ubrukelig igrunn... Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Selvsagt spiller WMP divx, men den har ikke dette innebygd (sånn som feks. VLC). WMP i Win7 har det derimot innebygd. Du kan jo laste ned ffdshow herfra. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk for det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå