nerval Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Er på utkikk etter noen nettbutikker å handle litt klær fra, i tillegg til emoda.no.. Må si jeg ikke fant så alt for mye jeg likte der, og at prisene var relativt stive.. Noen som vet om noen bra sider det er verdt å sjekke ut, og som folk har gode erfaringer med? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Det kommer jo helt an på hva slags stil du er ute etter, da. Jeg vet om den del fine sider for skateklær, for eksempel, men det er kanskje ikke helt din greie. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Det kommer jo helt an på hva slags stil du er ute etter, da. Jeg vet om den del fine sider for skateklær, for eksempel, men det er kanskje ikke helt din greie. Nei, ikke egentlig.. Har mye hettegensere ol fra før, men går vel egentlig igjennom ett lite stilskifte.. Tenker mer i linjene litt plaine tskjorter i type v/y neck, langermet i samme stil og sånt.. Har du noen gode sider som ikke kun spesialiserer seg på skatesjangeren, er det bare å komme med det dog, så kan jeg jo se igjennom det, og komme med tilbakemeldinger på om det er slike sider jeg ser etter.. Da blir det vel litt lettere for evt andre som har forslag å komme med også Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Play.com er gode på t-skjorter i hvert fall. Men aner jo ikke hva du er ute etter... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Asos.com Den beste siden for stilfulle (og ganske helt vanlige) klær i alle prisklasser. Bare pass på hva som skjer når du bestiller for over 200 kr. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Asos.com Den beste siden for stilfulle (og ganske helt vanlige) klær i alle prisklasser. Bare pass på hva som skjer når du bestiller for over 200 kr. Får kikke litt der.. Ser lovende ut ihvertfall.. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 http://europe.zoovillage.com/store/default.asp Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg liker best å handle på hm, der er det billig, ofte salg og en veldig grei bestillingmetode. Fordi du kan endre og slette klær som du har bestilt(viss det ikke er sendt), om du skulle ombestemme deg. Og det er jo veldig greitt! Pluss at det er trygt og veldig enkelt og brukervennlig Lenke til kommentar
Peloter Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Kjøp masse fine klær på nett her "! http://www.illusion.no Endret 6. november 2009 av Peloter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hva med Nelly? Godt utvalg der. Endret 6. november 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Luisaviaroma.com Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Et generelt godt tips fkm, men jeg tror trådstarter er ute etter litt andre klær (t-skjorter med v/y-neck, også langermet). Finnes forøvrig mye bra på Asos, som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Sjekk ut ELLOS, gode priser og bra kvalitet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Et generelt godt tips fkm, men jeg tror trådstarter er ute etter litt andre klær (t-skjorter med v/y-neck, også langermet).Finnes forøvrig mye bra på Asos, som nevnt tidligere. Og det får du ikke på Luisa? Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Bare husk at det er 10,7% toll på klær handlet ifra utlandet. Dette kommer i tillegg til 25% mva (dersom bestillingen og frakt overstiger 200 kr). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Et generelt godt tips fkm, men jeg tror trådstarter er ute etter litt andre klær (t-skjorter med v/y-neck, også langermet).Finnes forøvrig mye bra på Asos, som nevnt tidligere. Og det får du ikke på Luisa? Joda, fant en 10-12 v-halser og 3 med y-hals, men det finnes mange andre sider som har mye bedre utvalg - og som er litt hyggeligere i pris. http://www.asos.com/French-Connection/Fren...-1&clr=Grey Et lite eksempel - koster under 250 NOK, i motsetningen til denne som er over 7 ganger så dyr. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Trådstarter sa ingenting om prisklasse, så jeg ser ikke problemet med å gi et alternativ med klær i en litt høyere prisklasse. Kvalitet foran kvantitet vet du;) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) edit: nevermind Endret 6. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Trådstarter sa ingenting om prisklasse, så jeg ser ikke problemet med å gi et alternativ med klær i en litt høyere prisklasse. Kvalitet foran kvantitet vet du;) Han sa at emoda.no hadde litt stive priser, tviler da på at Luisaviaroma.com da er aktuelt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Aah, missed that:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå