Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hei har arvolige problemer sliter med selvmords tanker

Gjest guest_super2277

Anbefalte innlegg

Gjest guest_super2277

hei i det siste vi jeg blir såret eller lei meg eller dumet meg ut foran klassen da får jeg lyst til og ta selvmord hente en kniv skjerer pulsen i halsen . jeg sliter veldig med det, også har er historien som skjedde på skolen i dag jeg hade kunst og håndtværk og så sa jeg til en jente som er like gammel som meg jeg sa "roger har lyst og ha sex med deg" til en jente nå er rykte spredd overt hele skolen hva skal jeg gjøre? . jeg har lyst og ta selvmord!.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enn så lenge kan det være greit å finne noen å prate med. Det finnes flere hjelpetelefoner du kan ringe. Det er ikke flaut å trenge litt hjelp eller noen å snakke med av og til.

Her er noen du kan snakke med:

Rødekors-telefonen for barn og unge: 800 333 21

Mental helses hjelpetelefon: 810 300 30

Kirkens SOS: 815 333 00

Ring en av disse. De har erfaring med å hjelpe mennesker i vansklige situasjoner.

Lenke til kommentar

Hei..

Som brukeren over meg skriver så er det greit å ha noen å snakke med.. Hvis man synes steget blir litt for høyt til å skaffe hjelp, finnes det en rekke tilbud til unge som har det litt tungt.

Her er noen telefoner du kan ringe for å få hjelp:

Rødekors-telefonen for barn og unge: 800 333 21

Mental helses hjelpetelefon: 810 300 30

Kirkens SOS: 815 333 00

Eller vil jeg bare si lykke til..

Tråden stenges siden du har fått den infoen du trenger for å få videre hjelp.

MVH

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...