Gå til innhold

Ang. lignende WoW spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Age of conan kanskje? Vet ikke helt, men tror det er mye det samme. Ellers har du mange snodige ting som blir reklamert for på diverse sider, kanskje flyff?

Runescape, haha. Det spilte jeg før og var ordentlig god, det anbefaler jeg deg :p

Har prøvd Runescape og var sykt god i min tid, kanskje jeg skal prøve noen av de spillene ;)

Har prøvd Guild wars, men blei i høy lvl og lei til slutt.

Lenke til kommentar

Runes of Magic ligner ikke på WoW... Det ER WoW! :p

Veldig mange som hater Runes of Magic siden det ligner så mye på orginalen.

Auction-House, trading, NESTEN alt er likt! Men jeg så spillet for noen måneder siden, jeg prøvde det, spillte en stund, men det var ikke helt det samme som WoW... :(

Uansett, RoM har fått bra kritikk og jeg personlig tror det er ett spillbart spill! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe ja det ytre, interface, questlogg og alt dette her ligner fryktelig mye på wow, det er nesten en ren kopi. Jeg synes det var greit siden jeg har spilt wow i mange år og liker spillet. Men fant ut etterhvert at runes of magic er annerledes på en del måter, med poeng som du bruker til å gjøre dine abilities sterkere, at du velger to classer, som du levler, og craftinga er litt mer avansert og krevende.

Men det jeg er redd er at jeg aldri kan nå "toppen" uten å kjøbe slike diamanter eller hva det heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...