Rumlaheim Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei, jeg har et lite problem med nettforbindelsen til PS3, og aner virkelig ikke hva som er problemet. Jeg klarer ikke å logge meg på Playstation Store, eller gå inn på account-management. Men det som er det rare er at det står at jeg er pålogget. Jeg klarte fint å laste ned siste oppdatering, men der stopper det. Når jeg prøver å gå inn på Playstation Store kommer det opp en melding som sier at denne tjenesten ikke er tilgjengelig i dette landet/regionen, og når jeg går inn på account management får jeg en error. Er det noen som vet hva som er problemet og hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Har opplevd at psn\store har vært nede som følge av "oppdatering" 2 ganger denne uken, om det faktisk er noe på gang fra sony sin side eller nettet mitt som fucker vet jeg ikke :o "Problemet" forsvant hvertfall relativt kjapt så ble MAG likevel idag Endret 9. oktober 2009 av Nwader Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Problemet fiksa seg selv hos meg også. Må ha vært et problem med Playstation Store eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå