zandzpider Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hvordan skal jeg klare å stoppe tanksen i gta vice city ? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 sett en bil i veien, så stopper alt opp, så skyter du fyren som står og ser ut av tanksen. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 tja. har du sett hvor mange som er der eller ? jaja dette blir spennende... *lurer på hvor fort den båten går* (den jeg skal stjele) mohahaha Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 han roper "seargeant get me a donut" så stikker han ut og da stjeler du tanksen.. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hehe....... jeg kjørte bare ned 4 soldater så kapra jeg tanksen og kjørte over 7-8 politibiler og inn i garasjen.... så va d ferdi. Så lenge du er inni tanksen så klarer du deg.... Mvh. Erik Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 hmmm. takk for hintet. var bare å vente til han kjøper en donut så rapper du tanksen. .. forresten.. får du tilbake den kjappe båten du stjeler ?? må du komme langt for å kjøpe bygninger ? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva skal man gjøre når man er ferdi med missionene??? Kjøpe hus er ikke spes interessant i lengda...!!!! :o Lenke til kommentar
spboy Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Tok også bare tanksen veldig lett i PS2 versjonen, hadde ikke problemer med å gjøre oppdraget. Men jeg fikk ikke rundet det (lånte det) for fant ikke noen oppdrdrag :/ Lenke til kommentar
spboy Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Høres ut som vi har nesten amma problem : mac1334 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 enkelte hus må kjøpes for å finne alle missionsene.. for å få 100% fullført må også mye annet gjøres "hidden packages" etc Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 man får båten tilbake ikke sant? og kan man finne et sted å parkere bilene. er så teit å måtte finne ny motorsykkel vær gang Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Bare å drepe Diaz, så får du kåken hans. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 oioi :] er å redder han karen nå så... *spille mer* Lenke til kommentar
volumone Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hva skal man gjøre når man er ferdi med missionene??? Kjøpe hus er ikke spes interessant i lengda...!!!! :o Du må kjøpe forskjellige bedrifter. Kjøp malibu klubben for eksempel. Da får du noen oppdrag. Eller du kan kjøpe printworks, kaufman cabs, filmstudio, iskrembutikken. Du kan ta pizza oppdragene. eller vigilante missions. Er sinnsykt mye du kan gjøre bare du leter litt. og til dere som vil ha den raske båten... dere får den etter at dere har gjennomført ett oppdrag på båthavna. Da ligger den der hele tiden. i tillegg vil jeg anbefale å kjøpe det bilshowhuset som ligger ved siden av flyplassen. Er noen sinnsykt fete billøp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå