Rudy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ser at blits FL 14 ligger på ebay til 100 dollar,det er akkurat den samme blitsen man får kjøpt her i Norge selvom dette er en amerikansk modell? Ikke noe risiko å kjøpe det? Lenke til kommentar
Cax Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg ser at blits FL 14 ligger på ebay til 100 dollar,det er akkurat den samme blitsen man får kjøpt her i Norge selvom dette er en amerikansk modell? Ikke noe risiko å kjøpe det? Det kan jeg aldri tenke meg skulle være noe problem. Det er vel ikke noe lader eller denslags med som kan være annerledes heller. Lenke til kommentar
Rudy Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg ser at blits FL 14 ligger på ebay til 100 dollar,det er akkurat den samme blitsen man får kjøpt her i Norge selvom dette er en amerikansk modell? Ikke noe risiko å kjøpe det? Det kan jeg aldri tenke meg skulle være noe problem. Det er vel ikke noe lader eller denslags med som kan være annerledes heller. Syns bare det er merkelig at den ligger til 100dollar mens de andre som leverer den samme blitsen på ebay koster fra 200 og oppover. Lenke til kommentar
Rudy Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Da er blitsen FL 14 bestilt fra ebay for 700kr inkl frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå