RasmusKRiis Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Eilean Donan Castle, Scotland 1/80 f/11 ISO 100 17 mm Hva synes dere om bilde: Mørk og lys versjon Endret 9. oktober 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Veldig HDRish, men likevel pent. Kunne gjort seg med litt mer kontrast, og kanskje litt lavere høylys. Skarpt og fint, liker den mørke versjonen klart best. Uansett, et fint bilde av slottet. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fikk sånn smått hodepine av de doble skyene. Det som ikke er himmel ser veldig bra ut, og spør som Simon, dette er vel HDR? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det er HDR, jeg skjønner hva du mener med himmelen å skal få fikset det, takk for kommentarer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hmm.. jeg ville prøvd en sorthvitt-konvertering. Det kunne blitt enda bedre. EDIT: Si ifra om jeg skal fjerne det, men her er et raskt forsøk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nok et pent skudd av deg. Fargene er fine og du har fått med fine detaljer. Likte best den mørke versjonen. Keep it up! Lenke til kommentar
brk Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Enig med Simon Aldra, litt mye "hdrish". Men synes likevell det er utrolig bra. En av grunnene til at jeg har "Great Britain" som eneste reiseønske. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Takk for alle kommentarer. Prøvde å gjøre noe med himmelen. Ble det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå