andreasboy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei hvor får man kjøpt en nonne drakt med helt hette?! (Svart) hvis dere har linker til nett butikker osl. så hadde det vært bra ! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Til trådstarter: Sjekk ut denne linken http://www.partytime.no/product.asp?product=1362. Var noe jeg fant etter litt kjapp googling. Endret 9. oktober 2009 av TSP Fjernet henvisning til slettede innlegg Lenke til kommentar
andreasboy Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Irriterende med folk som skal klage på rettskrivning og bare lage kvalm. Til trådstarter: Sjekk ut denne linken <a href="http://www.partytime.no/product.asp?product=1362" target="_blank" rel="nofollow">http://www.partytime.no/product.asp?product=1362</a>. Var noe jeg fant etter litt kjapp googling. takk! men ikkehelt sånn jeg tenkte meg. skal ha med en med HElt hette! hehe men takk Endret 9. oktober 2009 av TSP Fjernet svar på slettet innlegg Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 du får det på klosteret når du blir nonne skulle jeg tro.. Lenke til kommentar
andreasboy Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 du får det på klosteret når du blir nonne skulle jeg tro.. hehe! skal ikke bli nonne daaa!!! aldri! må ha en Party drakt (H) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Sjekka partybutikk? Endret 9. oktober 2009 av TSP Fjernet kommentar om rettskrivning Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Slettet 10 innlegg og redigerte noen. Det ser ut som mange kan trenge å ta en ekstra titt på retningslinjene, merk dere spesielt følgende: Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende: - Flaming og andre former for personangrep er forbudt. Hold deg til trådens tema. Merk spesielt følgende: - Moderering skal ikke diskuteres i tråden som modereres. Tilbakemelding på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien. - Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. - Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen. Takk for oppmerksomheten, nå ber jeg dere vennligst svare på det trådstarter ønsker svar på. Moderering skal som vanlig ikke kommenteres i tråden, men send meg gjerne en PM med evt. reaksjoner på moderering! Tips til trådstarter: Kontakt evt. lokale teatergrupper for å høre om de har noe liggende. Endret 9. oktober 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå