MatIsa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hei Har vurdert å kjøpe meg et digitalt speilreflekskamera fra eBay. Har funnet et unormalt billig Canon EOS 450D(41.05£), som ser ganske bra ut. Selgeren har fått bra tilbakemelding, 99.9%. Men, han shipper bare til EU og Australia. Så, jeg har tenkt på poste restante i Strømstad. Er dette trygt? Takk på forhånd Mathias Endret 9. oktober 2009 av Mattitude Lenke til kommentar
MatIsa Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 ingen som vet? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Canon 450D til under 400kr? Neppe! Det er ikke et bud som ligger inne på 41GBP? De fleste sender til Norge når de sender til EU-land. Lenke til kommentar
MatIsa Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Canon 450D til under 400kr? Neppe! Det er ikke et bud som ligger inne på 41GBP? De fleste sender til Norge når de sender til EU-land. sjekka igjen nå, det høyeste budet er 103£ Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kjøp i Norge med norske rettigheter. Det lønner seg. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Et 450D selges nok for langt over det når budkrigen er over. Men slike spørsmål bør man ta opp med selgeren via Ebay. Min erfaring er at mange sender til Norge selv om det ikke står eksplisit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå