DubleTruble Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hvordan sletter jeg MSN. Trenger hjelp til og slette/avinstallere Windows Live Messenger. Har ikke funnet det på Kontrolpanel - Legg til eller Fjern programmer. Fant en matte på Min Datamaskin - Lokal disk (C:) - Programfiler - Windows Live, men skal jeg bare slette det eller må jeg avinstallere det først. Skal installere det på nytt etter på. Endret 9. oktober 2009 av ErJegDum Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Avinnstaler via kontrollpanelet, "legg til eller fjern programmer". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Under Legg til/fjern programmer, heter det "Windows Live Essentials". Velg den for å avinstallere og siden velger du at du vil fjerne Windows Live Messenger. MSN er det gamle navnet forøvrig. Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Under Legg til/fjern programmer, heter det "Windows Live Essentials". Velg den for å avinstallere og siden velger du at du vil fjerne Windows Live Messenger.MSN er det gamle navnet forøvrig. MSN er sikkert det gamle navnet, men jeg tror ikke det er så mange som sier Windows Live Messeger. Jeg bruker i hvertfall MSN i steden for Windows Live Messenger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Alle sier MSN. Egil skrev Windows Live Messenger (trolig) fordi da vet du at du skal avinnstalere på "Legg til eller fjern programmer". Altså WLM og ikke MSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå