Bruno Mars Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Skal snart i bursdag. Er det vanlig å gi noe i det hele tatt? Er penger nei-nei? Hva er "vanlig". Det er en gutt. som foresten ikke drikker. Lenge siden jeg har vært i bursdager. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ditt selskap på burdsdagsfesten er gave nok i seg selv.Gaver bryr oss ikke,i hvertfall i min kameratkrets. Om du ønsker en gave å gi,så kan du naturligvis det også.Hva denne gaven skal være bestemmer du fritt selv.Egentlig ingen ting som er "fyfy" så lenge gaven er smakfull i den forstand at mottager kan sette pris på gaven. Lenke til kommentar
FinalHorror Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Morsomme gaver e best syntes eg da. Har dere en gammel spøk? En eller annen morsom hendelse? Kjøp gjerne et kort der det står gratulerer med 18årsdagen. Ja, eg fikk med meg at han ble 19. Gjør noe morsomt, spriter opp stemingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvis han ikke drikker kjøper du selvfølgelig ei helflaske til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå