GOT Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei, Har koblet en bærbar pc til flatskjermen med HDMI-kabel. Bildet kommer opp på TV-en, men lyden kommer bare fra pc-en, ikke via TV-en. Hva skyldes dette? Jeg har prøvd å sette HDMI (TV-ikonet inne på lydinnstillinger på pc-en) som standard, men det skjer ingenting. Regner med at dette er ganske enkelt å løse, men jeg er tydeligvis ikke i stand til det På forhånd takk! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er ingen garanti for at lyden går igjennom HDMI kabelen.. Men mulig du må velge utgang på lydinnstillingere (trolig digial/HDMI etc) Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Etter som jeg har skjønt, er de fleste hdmi utganger på bærbare bare overganger fra dvi... Så du kan ikke få lyd gjennom hdmi utgangen din... Men det kan jo være at det virker hos deg likevel da Det eneste som skal gjøres, er å koble i hdmi kabelen, bytte source på tven slik at den får fra pcen, gå i kontrollpanel, gå inn på lyd, og sette hdmi som standard. Det er hvertfall det jeg gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå