Gå til innhold

Noen som vil samarbeide?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt noen planer om å bygge en hjemmeside for alle fotballfans i Norge og diverse andre land. Jeg vet det er tusenvis av fotball sider som Norskefans,tv2 sport osv, men jeg tenkte vi skal fokusere på fotballen innen Norge hovedsaklig, det er det ikke mange av nettstedene som gjør.. Prøve å lage en side hvor de fleste lagene fra hver divisjon er med i Norge. For å holde oppe en side så trenger vi skribenter, det er ikke noe problem å finne tror jeg. Har fått med cirka 15-20 kompiser som er villig til å bli med å lage en hjemmeside og skrive for nettstedet..

Men det er ett problem, det problemet er at ingen av oss kan lage en hjemmeside!

Så jeg tenkte at om noen der ute har lyst å bli med å lage en hjemmeside som eventuelt samarbeider med Norskefans (En bekjent av meg leder nettsiden), så kan det kanskje bli noe samarbeid med NF å:)

Så om du har lyst er det bare å si ifra:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

NF, Er det NFF du mener?

Om du skal få med en designer og en koder på dette så burde det vel være en form for betaling eller inntektskilde til personen. For et så stort konsept du går inn i her tror jeg ikke hvem som helst kaster seg over uten en liten form for belønning.

Men konsepte ditt er forsåvidt godt men tror du må legge inn litt mer en en tråd for og få en koder og designer med på dette.

Endret av Tim91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...