Kildal90 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har nylig lagt inn windows 7 på en ny ssd disk jeg har kjøpt. Det jeg lurer på er som følger; Jeg har 4 disker til med mest ubruklig stuff som filmer og slikt, Men jeg har brukt en disk spessielt til installasjon av programvare, siden jeg ikka har hatt plass til dette på OS disken. Er det mulig å få kjørt tidligere installerte spill og programmer fra denne disken eller burde jeg bare fjerne alt som ikke er programmer, formatere og installere programmene på nytt? Har 400Gb bare med installerte spill og nesten 100 til med annet så kan være greit ikke å måtte installere alt på nytt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Det vanlige er nok at programmer må installeres på nytt. Å installere er mer enn bare å legge inn filer i 'Mine Programmer', det kan også legges filer som bindes opp til Windows på en spesiell måte, samt at det legges til ting i registeret. Men det finnes også noen programmer som kan flyttes uten å installeres. PS: jeg forandret tittel og flyttet kategori. Endret 9. oktober 2009 av Hårek Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spill trenger i mange tilfeller ikke å flyttes, men det er ingen regel. Du får bare teste, og dersom noe ikke fungerer lenger kan du installere det på nytt. Raskere det enn å reinstallere 400 GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå