Gå til innhold

Min første webside. Ønsker kommentarer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråden var feilposta - me har ein egen kategori for Websidekritikk faktisk!

Godt gøymt! :p

 

Eg tykkjer slettes ikkje sida var verst. Mykje bra. Har du laga designet sjøl óg? Er ikkje sikker når du seier at du har nytta Dreamweaver ser du.

 

Koden er heller ikkje verst. Har du skreve denne sjølve, eller lager Dreamweaver såpass god kode no? Eg hugser tilbake til CS3 - koden den spytta ut var jo berre håplaus.

 

Gjevnt over tykkjer eg fargevalet ditt var godt, og sida var herleg god oversikteleg. Hovedmeny på toppen, innhald i til venstre, og ein ekstra boks til høgre. Du held standarden så folk fort forstår korleis en skal gjere seg kjent - veldig bra.

 

Skulle likevel likt at galleriet ditt var ein del av nettstaden, og ikkje på ei tom side. Når eg vil attende er det grett å ha menyen og resten av sida der. Eg veit jo kva eg må gjere, men mange kan jo få panikk av å plutseleg bli tatt bort frå heimesida. Berre ein tanke der - dette veljer du jo sjølve men.

Ein link tilbake kan du iallefall med fordel ha. Overskrifta er jo ein link, men då kjem eg berre til ei feilmelding.

 

Ellers tykkjer eg at skrifta på Medlemmer var litt vel stor. Du kan med fordel gjere denne litt mindre, og kanskje ha eit bilete av personen. Eg hadde peronleg likt betre å hatt det som eit slags visittkort med namn, kontaktadresse, og eit bilete til venstre. Berre mine synspunkt riktignok.

 

Men gjevnt over bra. Eg hadde ikkje stussa over at du var uerfaren - dette heng tydeleg på greip. :)

Lenke til kommentar

Siden er flott og alt det steffenz skrev, men du har gjort en ting veldig dumt og det er at banneren sin bredde er justert i piksler mens resten av nettsiden er justert i prosent. Dette gjør at hvis man har for stor oppløsning vil siden bli mye bredere enn banneren mens hvis du har for lav oppløsning (eller har gjort nettleservinduet mindre) så blir nettsiden for smal i forhold til banneren.

Endret av program
Lenke til kommentar

Det merka ikkje eg.

Nytter somregel alltid piksler eg, når det er bileter med.

Rein kode, eller bileter som repeterer kan ein jo bruke prosent på, men. Ein 800-900 piksler bredde er somregel ganske grett, tykkjer iallefall eg. Ser greit ut på dei fleste skjermar. Ikkje så ofte folk har mindre oppløysing enn 1024x768. Ifølge mine statistikkar iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...