bjodol Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei Hei! Folkens! Jeg driver med et særemne på skolen som omdreier seg om nettsamfunn og samfunnets utvikling. Og til dette emne trenger jeg litt hjelp av dere gamere der ute!!! For jeg ønsker gjerne å høre litt om hvordan dere synes at internett påvirker dere både online og AFK. Håper på mange responser. Best regards Bjodol Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei bjodol Skjønner ikke helt hva du skal frem til? Snakker du om nettsamfunn i spill (noen gode eksempler wow, warhammer +++)? Eller bare generelt internett samfunn (facebook,myspace etc)? Bare lurer ettersom du spør etter hjelp fra "gamere". Vil gjerne hjelpe deg, men vil vite hva jeg skal svare på først. Er kanskje ikke jeg som har skjønt det helt. Men synes hvordan internett påvirker meg/oss er litt stort. Lenke til kommentar
bjodol Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 I forhold til at det er bredt tema, så er kjernetemaet vårt egentlig i hvilken måte kommunikasjon kommer ved internett og hvordan man påvirkes av det. Og jeg kommer nok til å legge en del fokus på gamer-delen, siden jeg selv tidligere har vært veldig involvert i det, og at det er en side av nettet som ikke alle ser. Så hvis du kunne ha fortalt litt om forholdet ditt til gaming, hadde det vært knall!!! (Men du må gjerne også fortelle om andre som fb, osv) Dersom du heller vil det. Men Gjerne gaming. Du må også hvis du har lyst fortelle konkrete eksempler på hendelser du har hatt i gaming miljøet dersom du har lyst til det. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå