AliseJo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 God morgen kjære lesere! Er en jente på 21 fra Holmestrand. Har litt problemer med meg selv når det gjelder klitorisen. Jeg har en kjæreste på 24 og er veldig forelsket i hverandre. Vi har hatt flere ganger sex og det fungerer som bare det !!! Jeg har studert meg selv i speilet som alle andre jenter gjør nedentil for å kjenne seg selv. Jeg har hatt sex med ei jente - veninne. Vi ville prøve ut ting , men da var vi begge 18 år. Som regel blir man jo kåt på hverandre når man kysser osv. Det er akkurat det vi gjorde først og endet med å fingre, slikke hverandre NB kjenne på kliotisen og irritere den. Jeg oppdaget at jeg ikke synes det er noe særlig deilig å kjenne på klitorisen i det hele tatt ! men jeg syntes det var veldig deilig å slike meg og fingre. Men å slike meg på klitorisen kjenner jeg ingenting! Jeg blir bare kåt og når jeg skal kjenne ta på den er det ingen deilige følelser. Jeg ble studert av venninna mi nedentil og hun sier at jeg ikke har noe klitoris i det hele tatt altså punkt . Det samme gjelder når jeg har sex med kjæresten der han prøver å få opp orgasmen på meg samtidig synes han synd på meg, for han har prøvd flere ganger ved å kjenne på den og stimulere den, men ingen svar ! ingen deilige opplevelser:( det mest deiligste er når vi gjør den andre tingen - altså " pule" jeg antar at jeg ikke har noe klitoris i det hele tatt men får orgasme bare ved når jeg blir pult. Fårstår ikke det her. Kan det være sant da tro? eller finnes det ikke noe slikt? ikke synes jeg det er deilig å bli slikket eller sugd på puppene. Jeg er av en litt spesiell menneske. Hva mener dere ? Lenke til kommentar
Kyrk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ingen andre enn fastlegen din kan gi deg bedre råd. Det er tross alt umulig for oss å vite hva dette kan være og om det du opplever i det hele tatt er normalt. Fastlegen kan henvise deg til gynokylog. Da vil du få vite om det er noe problem;) Eventuelt kan du gå til psykolog/sexolog hvis det ikke dreier seg om fysiske problemer. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ingen andre enn fastlegen din kan gi deg bedre råd. Det er tross alt umulig for oss å vite hva dette kan være og om det du opplever i det hele tatt er normalt. Fastlegen kan henvise deg til gynokylog. Da vil du få vite om det er noe problem;)Eventuelt kan du gå til psykolog/sexolog hvis det ikke dreier seg om fysiske problemer. Psykiske? Får håpe du ikke er omskjært e.l. Som Kyrk sa, en lege/gynekolog har svaret Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 slikker du deg selv? Lenke til kommentar
AliseJo Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 slikker du deg selv? Nei det klarer jo jeg ikke å gjøre selv. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er i holmestrand noen ganger Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjæresten min er akkurat som deg hun kjenner ingenting på klitoris. Den er nesten ikke eksisterende, den er der men veldig liten. Det hindrer oss ikke i å ha ett flott sex liv, siden hun kan få g-punkts orgasmer, og det virker som du også kan det siden du bare kjenner noe når dere puler. Så da burde dere kanskje fokusere på det og finne stillinger der han treffer g-punktet ditt evt at han fingrer deg til du kommer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vil egentlig tro at du bare har en liten/tilbake trukket klitoris. Du har den nok Men jeg ville ikke stresset med dette. Hvis dere har et bra sexliv og du får orgasme på andre måter ville jeg fokusert på dette i steden for hvor(dan) du ikke får det. Når det gjelder stimulering av pupper, så er det veldig individuelt. Ikke alle liker deg, noen like bare å se på at det skjer, ikke akkuratt det som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg