_sindre_ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva slags hovedkort bør du kjøpe? Her er noen tips. Les mer Lenke til kommentar
blinc Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Når jeg trykker på linken til MSI Eclipse plus kortet, selges det bare hos netshop. Prisen er også dyr. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hmm..ser nesten ikke ut som det er andre butikker som selger dette kortet. Endret 9. oktober 2009 av _sindre_ Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg har inntrykk av at det blir spyttet ut oppdateringer på anbefalingene for å få de oppdatert (sikkert etter "popular demand" aka mas), men jeg må si at det ikke er et imponerende nivå. For sokkel 1336 er det enten kort til 3000+ eller M-ATX-kort? WTF? Du kan enten kjøpe en Rolls eller en Golf. Mangler et par klasser og kategorier. Om man skal legge ut artikler, kan man enten gjøre det skikkelig eller la det være, IMHO. Edit: Ble kanskje litt krassere enn det var ment, men både denne og skjermanbefalingen ble lagt ut med litt skrantende kvalitet. Skjermartikkelen ble fikset, og ble slett ikke verst. Endret 9. oktober 2009 av SiegHallo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dere kunne jo tatt noe annet enn Msi serien som folk har store problemer med, hvor er gigabyte-serien som er kjent som utrolig stabilt osv. Denne artikkelen bør i høyeste grad forandres. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva problemer har folk med MSI? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Les trådene på XS;) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva med LGA 775? Det kan enda lønne seg å kjøpe hovedkort med det brikkesettet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 ja, men og sette opp et nytt system basert på 775 er ikke mye poeng i. Men hvis man ikke vil oppgradere ennå og har 775-cpu så kan man like godt kjøpe seg et 775-hk;) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 C2D Q9550 koster rundt 1400kr sist jeg skjekket og det er en utrolig god pris. I tillegg får du utrolig bra hovedkort for LGA775 til 1000 lappen og mange gode kort til et par hundre kroner mindre. RAM priser har gått opp, men DDR3 er fortsatt mye dyrere. Jeg ser mye poeng i å kjøpe LGA775 basert system. Jeg ville helst hatt i7/i5 som er mer fremtidsrettet og ville nok anbefalt dette, men for noen så ville C2D CPU'er vært mer enn godt nok. Og ikke alle trenger disse dyre brikkesettene. Jeg vil oppgradere med C2D Q9550 selv. Har E8500 nå, og skulle gjerne hatt flere kjerner. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er det ikke på tide med en oppdatering av hovedkort annbefalingen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå