Gå til innhold

Anbefaling: Hvilket hovedkort velger du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har inntrykk av at det blir spyttet ut oppdateringer på anbefalingene for å få de oppdatert (sikkert etter "popular demand" aka mas), men jeg må si at det ikke er et imponerende nivå.

For sokkel 1336 er det enten kort til 3000+ eller M-ATX-kort? WTF? Du kan enten kjøpe en Rolls eller en Golf. Mangler et par klasser og kategorier.

Om man skal legge ut artikler, kan man enten gjøre det skikkelig eller la det være, IMHO.

Edit: Ble kanskje litt krassere enn det var ment, men både denne og skjermanbefalingen ble lagt ut med litt skrantende kvalitet. Skjermartikkelen ble fikset, og ble slett ikke verst.

Endret av SiegHallo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

C2D Q9550 koster rundt 1400kr sist jeg skjekket og det er en utrolig god pris. I tillegg får du utrolig bra hovedkort for LGA775 til 1000 lappen og mange gode kort til et par hundre kroner mindre. RAM priser har gått opp, men DDR3 er fortsatt mye dyrere. Jeg ser mye poeng i å kjøpe LGA775 basert system. Jeg ville helst hatt i7/i5 som er mer fremtidsrettet og ville nok anbefalt dette, men for noen så ville C2D CPU'er vært mer enn godt nok. Og ikke alle trenger disse dyre brikkesettene. Jeg vil oppgradere med C2D Q9550 selv. Har E8500 nå, og skulle gjerne hatt flere kjerner.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...