Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drikke med svigers. . .

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

For en måned siden ble jeg sammen med min nåværende fantasiske kjæreste ( :w00t: ), for et par dager siden spurte han om jeg ville bli med på bygdefest der han bor. Klart jeg ville, vil bare bli gøy det. Men nå i senere ettertid har jeg innsett at hele familien hans skal jo være der.. Og da kommer det tanker om å være full ilag med svigermor for første gang.

..Vel. Han hadde ikke tatt meg med for å bli full dersom det ikke hadde vært ok for resten av familien, viss dere skjønner. Dersom det hadde vært totalt fyfy at "det nye tilskuddet i familien" hadde hatt litt promille første gangen vi møttest, hadde han ikke spurt meg på den måten..?

Og.. jeg vil heller være i det mer lystige laget da, men altså herregud, nå skjønner jeg ikke mitt eget poeng heller snart. :dontgetit:

Har dere noen tips om hva jeg burde gjøre? Vet at jeg ikke skal drikke meg dritings eller noe slikt, og jeg har ikke så veldig lyst til å være den eneste edru der heller. Selv om det ikke er noe galt med det heller. ..Bah, lei av å være jente og tenke så mye på alt :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm skjønner ikke problemet!

Om du ikke har et alkoholproblem du ikke klarer å kontrollere burde det vel gå ok og ikke drikke seg drita full - eller er det enten eller hos deg - drikke for å bli dritings eller ikke drikke!

Lenke til kommentar
Har dere noen tips om hva jeg burde gjøre? Vet at jeg ikke skal drikke meg dritings eller noe slikt, og jeg har ikke så veldig lyst til å være den eneste edru der heller. Selv om det ikke er noe galt med det heller. ..Bah, lei av å være jente og tenke så mye på alt :roll:

Er dritings eller edru dei einaste alternativene du har? :dontgetit:

"Moderasjon"

Det går kanskje mot din natur, men kva med å diskutere dette med typen din?

Lenke til kommentar
Gjest Bygdejente

På bygdefester er det helt vanlig at flere generasjoner i en familie fester sammen. Så det trenger du ikke bekymre deg for! Men kan du ikke dra og hilse på de en dag før festen?

Og, bygdefester er virkelig noe for seg selv. At en bestefar forsøker å drikke barnebarnet under bordet er helt vanlig. Hehe! Så det at du drikker der kommer ikke til å bli noe merkelig for noen, unntatt deg kanskje.

Lenke til kommentar

Det første som slo meg var at en fest med svigerfamilien på et så tidlig punkt i forholdet er som HeatSeeKing sa: et minefelt, hvor du må trå varsomt for å ikke blåse av deg foten. Men det kan være en god mulighet til å bli bedre kjent med "svigers", både på "den ene og den andre siden"... Men for guds skyld, ikke gjør noe jeg ikke ville ha gjort. He-he-he.

Lenke til kommentar
Hvis du skal slå på stortromma, så slår du an ut med champisen. og tar med 2 gode sigarer til deg og sviger faren.

Er ikkje sikkert dette blir den store slageren på ein bygdefest.

Uansett så rekner eg med at dette går heilt fint, så lenge du ikkje drikk deg fullstendig sanselaus så burde du komme greit ut av dette.

Det vil jo uansett ikkje være slik at du sitter å snakker med svigerfamilen heile kvelden heller.

Lenke til kommentar
Hvis du skal slå på stortromma, så slår du an ut med champisen. og tar med 2 gode sigarer til deg og sviger faren.

Er ikkje sikkert dette blir den store slageren på ein bygdefest.

Uansett så rekner eg med at dette går heilt fint, så lenge du ikkje drikk deg fullstendig sanselaus så burde du komme greit ut av dette.

Det vil jo uansett ikkje være slik at du sitter å snakker med svigerfamilen heile kvelden heller.

Hehe, nei det er vell egentlig ikke de rette omgivelsene da, kjøp med deg en god flaske whiskey eller konjakk. i stede for champisen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...