AfterGlow Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Skaperen av Grand Turismo 5 sparer ikke på superlativene. Les mer Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Skaperen av Gran Turismo 5 sparer ikke på superlativene. Les mer Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg regner med at dette kommer til å bli et veldig bra spill som når opp til forventningene, jeg tviler på at noen hadde turt å gi ut et dårlig spill av en så stor og god serie Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvorfor konsekvent skrive Grand Turismo? Det heter Gran Turismo! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ferrari'en til høyere på bildet er i alle fall helt vanvittig nydelig. Godt jobbet! Men grafikken er dessverre ikke alt. Hvis spillet er like godt som det er pent vil det antageligvis være tidenes racer. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hehe, freaky, jeg kommenterte at det konsekvent var skrevet Grand Turismo istedetfor Gran Turismo i den originale artikkelen, men når siden ble oppdatert etter at innlegget ble lagret var feilen rettet opp, og kommentaren min borte. Var det bare en drøm...? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bilspill er jo ganske takknemlig å lage god grafikk til egentlig, men de har jo stort sett hvert flinke med grafikkenpå GT-serien, de fleste snarveiene som er tatt er ikke så lett å se osv. Personlig tror jeg ikke overgangen blir så stor, ihvertfall ikke om man tar med at spillet kjøres i lav oppløsning (dette med 1080p viste seg vel å være en halvsannhet om jeg ikke husker feil) og sannsynligvis uten så mye AA AtW Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Spillet kan kjøres i 1280*1080 for så bli oppskalert til 1920*1080. Dette er med 2* AA. Kjører du spillet i 1280*720 så får du 4*AA. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Jeg har aldri ment at "skinnende og blankt" er realistisk og god grafikk. Her synes jeg FM3 muligens er på et bedre spor, det gjenstår å se når jeg får begge spill. EDIT: Forøvrig virker ikke artikkelens forumlink! Endret 11. oktober 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg