Damp Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hei jeg skal skrive en artikkel om fremtidige Intel prosessorer og er sikker på at det er mange opplyste personer i dette forumet når det kommer til dette. Skal i hovedsak skrive om 22nm prosessorer og ting som kan komme i ettertid. Så dere kan bare få lov til å pøse ut det dere vet og diskutere. Her er en prosjektbeskrivelse jeg har: Tema: Annonseringen av den første fungerende chipen fra Intel basert på 22nm teknologi. Grunnen til valg av tema er for å opplyse entusiaster og den vanlige forbruker om teknologiske fremskritt på dette planet og hvilke fordeler man vil få i følge av dette. Problemstilling: Hva er fordelene, blir det bedre priser? Produksjonskostnader etc. Vinkling: Vinkler saken fra entusiaster og vanlige forbrukeres side. Endret 9. oktober 2009 av Farmatyr Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er nok ikke så enormt mye vi vet om denne chipen, mye synsing fra mer eller mindre pålitelige kilder. Hvis jeg var deg ville jeg skrevet om Gulftown istedet, det er jo en fremtidig CPU det også, hvor vi vet endel mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå