Gå til innhold

Budsjett-PC AMD eller Intel - 3000kr?

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke å si så mye om hva jeg har tenkt og hva jeg har satt opp, vil høre hva dere sier først. Mest mulig ytelse for 3000-3300 kr er målet. Ikke skjerm, men med tastatur, mus og trådløs USB-dings.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk meget godt oppsett du har der. + gjerne på 2 gb mer minne. Og så kan jeg foreslå en liten endring på hk, for å få rom for litt rasker grafikkort.

780 g chipset - sparer kr 191,-

Ser også at Dvd Brenneren sony sine rimelige ikke er i prisguiden

Sony sparer inn yttelige kr 45,-

Ram er faktisk ikke rimeligere enn det du satte opp selv om du må skifte til DDR2.

Men vi har nå 236 kr mer å bruke for å få riggen til å yte bedre, og det gjør at vi kan skifte fra radeon 4650 til 4730

radeon 4730 ca kr 200 dyrere enn 4650

Når det er sagt, liker faktisk det hovedkortet og ramvalget du har gjort, og vill faktisk beholdt det og heller brukt kr 200 mer på å få radeon 4730

Lenke til kommentar

785 g har faktisk et innebygged radeon 4200 i seg, slik at hvorfor ikke bare vente med skjermkort, og ta det ved behov, vidre husker jeg ikke feil kan du kjøpe ett av de rimeligste radeonkort og det vil jobbe i cf med det integrerte, sjekk dette ut.

Lenke til kommentar

Ja, det er en mulighet. Prøvd meg på Multicom for å se hva totalen ble med ting som var på lager. Endte opp med DDR2, det var enda mindre forskjell en jeg trodde så da ble det 4gb DDR2 i stedet for 2gb DDR3.

37391492.jpg

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...