anderlin Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er det forskjell på å laste ned f.eks. RedHat 9 nå, og rett etter den kom? Dvs., blir iso-ene forandret for å inneholde oppdateringer? Og hva med SuSE, som er på ftp? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nei, det er på en måte poenget med versjoner. Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Unntak: versjoner med navn *-CURRENT. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Skjønner. Jeg hadde fått det for meg at versjoner var oppdateringer som var for fundamentale til at man kunne oppdatere den gamle versjonen... :oops: Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hvis du snakker om sikkerhetsoppdateringer og viktige programvareoppdateringer så blir i alle fall SuSE oppdatert gjennom YOU (YaST2 Online Update). Men SuSE legger ikke ut beta-distroer og sånt, slik som RH og Mandrake gjør... MarcelSB Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 red hat har ett oppdaterings program som vistnok funker ganske bra. har ikke testet det skikkelig selv enda. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Mandrake har og ein update funksjon. Man slipper og å betale/svare på spørreundersøkelser *hosrRHhost* Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nettop! Samme i SuSE Det er m$-takter over up2date systemet til RedHat MarcelSB Lenke til kommentar
xeon Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nettop! Samme i SuSE Det er m$-takter over up2date systemet til RedHat MarcelSB Virker utmerket spør du meg.. og jeg bruker det.. kan være litt irriterende innimellom, men ellers helt grei.. da er systemet sikkert ihvertfall.. som er mer enn hva man kan si om suse Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Virker utmerket spør du meg.. og jeg bruker det.. kan være litt irriterende innimellom, men ellers helt grei.. da er systemet sikkert ihvertfall.. som er mer enn hva man kan si om suse *HOST* Har du beviser for dine utsagn? Du har vel gransket koden til YOU nøye du som har lest halvparten av "C++ for Dummies" og glemt alt sammen MarcelSB Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nettop! Samme i SuSE Det er m$-takter over up2date systemet til RedHat MarcelSB Som enkeltbruker er up2date fritt tilgjengelig, det er først for RH på flere maskiner du må betale for tjenesten. Om det plager folk er det ingenting som stopper deg fra å laste ned updates manuelt, som feks på sunsite.uio.no. Eller bruke apt-get, og vi påstår vel ikke at at Debian har m$-takter, gjørviveeeeel? Personlig synes jeg suse viser mere m$-takter enn redhat, iom at de ikke tilbyr ISOer. Nå får jeg vel MarcelSB på nakken Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Mandrake har og ein update funksjon. Man slipper og å betale/svare på spørreundersøkelser *hosrRHhost* apt-get dist-upgrade på rpm Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Virker utmerket spør du meg.. og jeg bruker det.. kan være litt irriterende innimellom, men ellers helt grei.. da er systemet sikkert ihvertfall.. som er mer enn hva man kan si om suse *HOST* Har du beviser for dine utsagn? Du har vel gransket koden til YOU nøye du som har lest halvparten av "C++ for Dummies" og glemt alt sammen MarcelSB Nei, jeg kom tre kvart gjennom YOU koden før jeg ble så utrolig oppgitt over hvor elendig hele SuSE greine er.. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Nei, jeg kom tre kvart gjennom YOU koden før jeg ble så utrolig oppgitt over hvor elendig hele SuSE greine er.. Og bestemora mi er rockestjerne i Rage MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå