Arne M Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 http://www.hardware.no/artikler/ny_samsung..._paa_1_tb/71077 Jeg kan ikke finne denne til salgs ennå. Det er noen som har F3, men med 16mb buffer. Noe jeg har oversett ??? Har F3 med 16 mb buffer også 500 gb pr. plate ? Arne M Lenke til kommentar
BAT Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du finner denne hos bl.a. Dustinhome.no Ligger her i prisguiden Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Du finner denne hos bl.a. Dustinhome.no Ligger her i prisguiden Takk, den fant jeg. Var egentlig 500gb versjonen jeg så etter. Men 1 tb er er jo så billig at det ikke er noe mening å kjøpe mindre. Derfor vil ingen butikker ta den inn. Forstod det slik at 500 gb kom først i salg. Arne M. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dustin Home har 500GB utgaven men med en pris på 469,- ift 1 TB utgaven til 674,- er jo ikke valget så veldig vanskelig Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Du har jo så rett. Jeg er glad i fler mindre disker enn få store (backup). Har liksom ikke bruk for mer enn 3 TB diskplass i en pc. Vil derfor gjerne ha en 500 gb for å supplere min Raptor 74. For å bruke til spill og downloads og "dokumenter". Men får jeg ikke kjøpt det for jeg heller ta en 1TB disk. Jeg for se når win 7 er i salg og det er tid for ny rigg. Arne M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå