KongKarlsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har akkurat fått helt ny Playstation 3 SLIM. Den er oppdatert (gjennom internett) Når jeg setter inn feks Prototype spillet hører du bare at ps'n jobber, men ingenting skjer! Når jeg setter inn en dvd kommer det opp "DVD-rom" på film seksjonen, men når jeg trykker på den begynner den å loade filmen, så blir alt svart og ingenting skjer! Det eneste som funker å spille av er vanlig musikk cd! Har noen hatt lignende problem som muligens kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ganske åpenlyst at det er noe feil som skjer ved avlesing av disk. Send på rep eller vær heldig å få ny ved å dra tilbake til butikk. Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har akkurat fått helt ny Playstation 3 SLIM.Den er oppdatert (gjennom internett) Når jeg setter inn feks Prototype spillet hører du bare at ps'n jobber, men ingenting skjer! Når jeg setter inn en dvd kommer det opp "DVD-rom" på film seksjonen, men når jeg trykker på den begynner den å loade filmen, så blir alt svart og ingenting skjer! Det eneste som funker å spille av er vanlig musikk cd! Har noen hatt lignende problem som muligens kan hjelpe meg? Jepp, den har fungert strålende helt til jeg oppdaterte til 3.00, da sluttet BR-leseren å funke. Nå er den hos [email protected] Bjørn Lenke til kommentar
roht Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Samma her. Skjedde rett etter update, men min er den originale 60GB som kom ut for to år sidan...Fleire som har fått samme problemet! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Samma her. Skjedde rett etter update, men min er den originale 60GB som kom ut for to år sidan...Fleire som har fått samme problemet! Så det er systembug i updaten? Lenke til kommentar
roht Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kanskje, kanskje ikkje. Ta ein titt på denne sida: http://boardsus.playstation.com/playstatio...hread.id=125603 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå