Gå til innhold

Blank side hver morgen (nesten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg skal klikke på en artikkel (i skrivende stund gjelder det lyd og bilde)

Kommer kun dette:

503647.jpeg

Prøver og klikke meg inn på Vinneren av en 40"

503648.jpeg

Dette skjer hver morgen, er det ikke på hardware så er det nå på http://www.audiovisuelt.no/

Hei, det ser ut til at dette skjer pga. at databasen blir overbelastet når backup blir kjørt. Vi har snakket med vår hostingleverandør om å flytte backupen til litt tidligere på morgenen slik at dette forhåpentligvis ikke blir et problem i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Samme problemet her akkurat nå.

kl. 0240

Åpner jeg en "artikkel" så får jeg blank side første gangen jeg prøver. Andre gangen jeg prøver får jeg opp alt som skal være der bortsett fra innholdet i artikkelen. Andre ganger har jeg opplevd å få åpnet artikkelen og får kun se første side i de tilfeller det er flere sider. resten av sidene blir blanke. Prøv så godt dere kan å gjøre noe med dette.

Edit:

kl. 0250

Nå fungerer plutselig alt. Backupen er vel flytta så tidlig på morgenen / Seint på kvelden.

Dette er jo en bedre løsning da størsteparten av de som leser her er mest sansynlig tar kvelden før klokka 2 på natta, så dette ser jeg på som en bedre løsning enn å irritere folk til morgenkaffe'n og gi dem en dårlig dag videre hehe.

Endret av exin89
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...